Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: miten teille on flirttailtu?

Vierailija
23.08.2014 |

Jaa joku hauska kokemus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun nimi on varmasti Claudia. Kaikkien nättien tyttöjen nimi on Claudia." (Saksassa yli 10 vuotta sitten)

"Sää oot ihana. Mä haluun rakastella sun kans joka päivä." (Muuan spurgu pari päivää sitten.)

"Ciao, bella!" (Italialainen torimyyjä suomalaisessa pikkukaupungissa)

Vierailija
2/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tikusta asiaa, jotta päästään mun kanssa juttusille. Se on aina hauska kun huomaa, että nyt joku on muhun ihastunut ja sitten tunkee ruokalassa viereen, keksii kaikenlaisia työjuttuja missä muka tarvii mun apua ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias on tarjonnut itsensä kaupanpäälle. Tosi suloista. 

Vierailija
4/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puristi perseestä ja hymyili irstasta, punaposkista känniläisen hymyä. En lämmennyt.

T. Oikea panomies

Vierailija
5/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarinjakaja jätti kärrynsä keskelle katua, juoksi perääni ja vonkasi puhelinnumeroa kun olen niin kaunis ja seksikäs. Olin tulossa baarista ja kello lähenteli aamuviittä. Annoin väärän numeron ja painuin kotiin nukkumaan.

Vierailija
6/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:53"]

Keksitty tikusta asiaa, jotta päästään mun kanssa juttusille. Se on aina hauska kun huomaa, että nyt joku on muhun ihastunut ja sitten tunkee ruokalassa viereen, keksii kaikenlaisia työjuttuja missä muka tarvii mun apua ym.

[/quote]

Tai sitten elät omissa kuvitelmissasi ja luulet, että kaikki yrittävät iskeä sua. Taidat olla niitä, jotka kahvilaan kävellessään luulevat kaikkien miesten tuijottavan juuri sua

Vierailija
7/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mulle osoitettu iskurepla on ehdottomasti; "Sulla on niin pienet kädet että mun kyrpä näyttäis niissä jättimäiseltä". Voi kyllä.

Vierailija
8/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:59"]Kauppias on tarjonnut itsensä kaupanpäälle. Tosi suloista. 

[/quote]

Aika ihana! Otitko kaupanpäällisenkin?

Vierailija
9/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:59"]Kauppias on tarjonnut itsensä kaupanpäälle. Tosi suloista. 

[/quote]

Aika ihana! Otitko kaupanpäällisenkin?

[/quote]

En, koska mulla on oma mies.

Vierailija
10/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ulkoiluttava mies sanoi, että hänen koiransa haluaa puhelinnumeroni. En antanut, mutta juteltiin pitkään mukavia.

Vierailija
11/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:13"]

Koiraa ulkoiluttava mies sanoi, että hänen koiransa haluaa puhelinnumeroni. En antanut, mutta juteltiin pitkään mukavia.

[/quote]

Tämä on ihana :)

Vierailija
12/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu, huumorintajuiseksi tietämäni mies (joka oli jo kauan katsellut minua vähän liian pitkään silmiin) tuli lähikaupan kassajonossa seisomaan taakseni aivan kiinni minuun. "Onpas tungosta", hän puuskahti, vaikkei jonossa ollut muita. En voinut kuin nauraa, paitsi että sähkövirta kulki lävitseni. No sehän oli menoa.

Vierailija
13/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä edellä kerrotut flirttailua? Mä olen luullut flirttailua jotenkin hienovaraisemmaksi. Itse en sitä kyllä tunnista, mutta ei mulle tuollaisiakaan ehdotuksia ole muistaakseni koskaan tullut, mitä tässä on kerrottu.

Vierailija
14/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on mun mielestä sitä hienovaraista tai vähän suorempaakin silmäpeliä, mitä käydään ennen juttelemaan alkamista tai sen sijaan. Siitä nyt ei paljon keskusteltavaa olisi. Ehkä kuvaavampi otsikko olisi joku iskurepliikkeihin liittyvää. Niitähän tässä on lueteltu, johtivat ne sitten pidempään tuttavuuteen tai eivät. 

Vierailija
15/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin anttilassa ostamassa kummipojalleni lahjaksi yhtä hevibändin levyä, jossa oli karsea kansi (verta yms.) Sanoin miesmyyjälle, että kyllä on niin ruma kansi, etten ikinä ostaisi, jos ei olisi toivottu levy. Myyjä vastasi kiinteästi silmiin katsoen: "mutta onneksi sinä olet kaunis." Häkellyin.

Vierailija
16/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tällaisiin iskurepliikkeihin tai kohteliaisuuksiin mennään: Olin rautakaupassa ostamassa jotain tavaraa. Aika kivanoloinen miesmyyjä sanoi: "jos tämä ei ole sopiva, voit tulla vaihtamaan sen toisen kokoiseen. Mutta älä tule keskiviikkona, kun mulla on silloin vapaapäivä ja haluan palvella sinua uudestaan" :D Aivan ihana! Valitettavasti tarvike oli oikean kokoinen. Ja olihan minulla tosin miesystäväkin sillä hetkellä. :)

Vierailija
17/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:21"]

No jos tällaisiin iskurepliikkeihin tai kohteliaisuuksiin mennään: Olin rautakaupassa ostamassa jotain tavaraa. Aika kivanoloinen miesmyyjä sanoi: "jos tämä ei ole sopiva, voit tulla vaihtamaan sen toisen kokoiseen. Mutta älä tule keskiviikkona, kun mulla on silloin vapaapäivä ja haluan palvella sinua uudestaan" :D Aivan ihana! Valitettavasti tarvike oli oikean kokoinen. Ja olihan minulla tosin miesystäväkin sillä hetkellä. :)

Ja haluan korostaa, että en ole mitenkään kaunis tai trimmattu. Olen ihan tavallisen näköinen, mutta pyrin olemaan iloinen ja hyväntuulinen. Tuo antamani esimerkki ei ole ollenkaan ainoa laatuaan, minulle on esimerkiksi soitettu perään, kun on ensin kysytty puhelinnumeroni yhteiseltä tutulta. Valitettavasti olin silloinkin varattu. :) Sanoin kyllä miehelle, että arvostan tosi paljon hänen rohkeuttaan tehdä tuollainen aloite ja että olisin takuulla lähtenyt treffeille, jos olisin ollut vapaa.

[/quote]