Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset luonteenpiirteet teitä ärsyttää eniten ihmisissä?

Vierailija
23.08.2014 |

Itseäni ärsyttää eniten päällepuhuminen. On se nyt kumma, että jos esim. kysytään jotain asiaa, mutta sitten ei kuitenkaan anneta puhua sitä loppuun, vaan pitää sanoa oma asia siihen päälle. Myös se häiritsee, jos toinen tuppautuu väkisin seuraan, vaikka olisin tehnyt selväksi, että haluan olla nyt rauhassa. Myöskään siitä en pidä, jos toinen kyselee jatkuvasti jostain asiasta, vaikka olisin sanonut suoraan ja selvästi, etten halua keskustella siitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Jos joku kysyy jotain, ei ehdi vastata, kun kysyjä alkaa paapattamaan omia asioitaan. Miksi ihmeessä täytyy edes kysyä mitään, kun ei kuitenkaan kysyjää kiinnosta vastapuolen ajatukset?

Vierailija
2/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Jos joku kysyy jotain, ei ehdi vastata, kun kysyjä alkaa paapattamaan omia asioitaan. Miksi ihmeessä täytyy edes kysyä mitään, kun ei kuitenkaan kysyjää kiinnosta vastapuolen ajatukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Vierailija
4/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkeys, toisten luonnostaan kohteliaiden ihmisten tahallinen loukkaaminen.

Vierailija
5/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 00:55"]Itseäni ärsyttää eniten päällepuhuminen. On se nyt kumma, että jos esim. kysytään jotain asiaa, mutta sitten ei kuitenkaan anneta puhua sitä loppuun, vaan pitää sanoa oma asia siihen päälle. Myös se häiritsee, jos toinen tuppautuu väkisin seuraan, vaikka olisin tehnyt selväksi, että haluan olla nyt rauhassa. Myöskään siitä en pidä, jos toinen kyselee jatkuvasti jostain asiasta, vaikka olisin sanonut suoraan ja selvästi, etten halua keskustella siitä.

[/quote]

Päälepuhuminen ei ole luoteenpiirre.

Vierailija
6/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuisuus, perässävedettävyys. Ja juu, ihminen saa olla ihan vapaasti introvertti, mutta ei sitten pidä olettaa, että muut olisivat seurastaan kovin kiinnostuneita. 

Vierailija
7/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisyys.

Vierailija
8/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitkä minulla itselläni on

Vierailija
9/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:48"]

Tuppisuisuus, perässävedettävyys. Ja juu, ihminen saa olla ihan vapaasti introvertti, mutta ei sitten pidä olettaa, että muut olisivat seurastaan kovin kiinnostuneita. 

[/quote]

minä oon introvertti, mutta en todellakaan odota että joku vetäisi mua perässään. On muutenkin hankalaa pysyä kunnolla mukana tällä introvertin luonteella, kun sitten vielä saa lukea kaltaistesi ilkeitä kommentteja.

N21

Vierailija
10/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muiden vastauksia:marttyyrius, uhrautuvuus odotellen muiden palkintoa, tekosiveys, alentuvuus, äänekkyys yli muiden suunvuoron (jota ihminen itse pitää vain eloisuutena tai temperamenttina), kypsymättömyys lasten kasvattajana (vanhempi kiukuttelee ja asettaa lapset "aikuisen rooliin" sovitteijana). Ylenpalttiseen ystävällisyyteen piilotettu ylenkatse. Ahneus (joka näkyy varsinkin vanhojen sukukaisten perinnön heruttamisena, sopii varsinkin lestadiolaisiin setiin). Sarkastisuus lapsia tai lapsenmielisiä kohtaan. Kaksinaamaisuus; ihmiset jotka ovat edessä päin hurjan uteliaita ja mukakiinnostuneita sinusta ihmisejnä, mutta kun kotiportalla on sanottu heipat, on tämä ihminen jo juoruamassa paheksumassa seuraavalle kaverille -josta juoruaa ihan samaan tapaan kolmannelle.

Vierailija
11/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilevuus, pahantahtoisuus, kaksinaamaisuus, epärehellisyys, jyräävyys...

Vierailija
12/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:48"]

[/quote]

minä oon introvertti, mutta en todellakaan odota että joku vetäisi mua perässään. On muutenkin hankalaa pysyä kunnolla mukana tällä introvertin luonteella, kun sitten vielä saa lukea kaltaistesi ilkeitä kommentteja.

N21

[/quote]

Juu tuo eka lainaus oli ilkeästi sanottu. Joten mua näyttäisi ärsyttävän ilkeys.

Vierailija
13/13 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi