G: Mielestäsi paras Disneyn elokuva?
Kommentit (59)
Leijonakuningas. Pitäisi katsoa se taas pitkästä aikaa, mutta Mufasan kuolema on niin surullinen kohtaus.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:16"]Alkuperäinen Snowwhite and the seven Dwarfs vuodelta 1937. Olen nähnyt sen Losissa isolta screeniltä. Ihan paras! Toinen tietysti Sleeping Beauty, se alkuperäinen. The Little Mermaid tulee kolmosena, uusin versio-
[/quote]
Hyviä elokuvia, mutta pistin alapeukun, kun särähti korvaan tuo turha englannin kielisyys. Anteeksi!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:16"]
Alkuperäinen Snowwhite and the seven Dwarfs vuodelta 1937. Olen nähnyt sen Losissa isolta screeniltä. Ihan paras! Toinen tietysti Sleeping Beauty, se alkuperäinen. The Little Mermaid tulee kolmosena, uusin versio-
[/quote]
Miksi te alapeukutatte? Olen Disney-fani:(. Asuin 18 ensimmäistä vuotta Yhdysvalloissa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:16"]
Alkuperäinen Snowwhite and the seven Dwarfs vuodelta 1937. Olen nähnyt sen Losissa isolta screeniltä. Ihan paras! Toinen tietysti Sleeping Beauty, se alkuperäinen. The Little Mermaid tulee kolmosena, uusin versio-
[/quote]
Miksi te alapeukutatte? Olen Disney-fani:(. Asuin 18 ensimmäistä vuotta Yhdysvalloissa.
[/quote]
Aa, okei, sitten ymmärrän :)
-24
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:16"]
[/quote]
[/quote]
Aa, okei, sitten ymmärrän :)
-24
[/quote]
Ok:) =nko täällä Suomessa muuten tullut elokuvaa nimeltä Scream Team, minusta oli tosi huono, siis Disneyä. Tämä meni varmaan ohi. Tykkään vaan noista vanhemmista:). Makunsa toki kaikille.
Nyt pistit pahan... Vastaan Notre Damen Kellonsoittaja ja Pocahontas. Molemmat koskettaa henkilökohtaisella tasolla (aiheella "erilaisuuden hyväksyminen") ja visuaalisena ihmisenä nautin taustoista jne..
Kaunotar ja hirviö. Kaikissa on aina jotain hyvää :)
Bambi on ylivoimaisesti paras mielestäni<3 hyvii on myös Mulan, pocahontas, räyhä ralf, brave ja kaunotar ja hirviö se joulujuttu en nyt muista nimee
Mulan on paras.
Pocahontas oli huono sen takia että tarina on niin feikki. No, historiallisesti todellisesta tarinasta ei olisikaan lapsille sopivaa filmiä saatukaan.
brave, räyhä ralf, pirates of the caribbean elokuvat kaikki
Topi ja Tessu. :) Koska ensimmäisen kerran itkin elokuvaa katsoessani, kun katsoin tuota joskus seitsemän vanhana.
Mutta oikeasti, kaikin kriteerein paras on Leijonakuningas tai Lumikki.