Iina Kuustonen
http://static.iltalehti.fi/viihde/iina_etu2108TL_vi.jpg
Eipä ollut aluksi tunnistaa naista. :o
Kommentit (13)
Kolmekymppisellä alkaa jo hormonit ja aineenvaihdunta muuttua.
Kaunis nainen, mutta aina jotenkin homssuinen.
Ap:n olisi aika vaihtaa vahvempiin laseihin jos ei tuosta Iinaa tunnista.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 00:15"]
http://static.iltalehti.fi/viihde/iina_etu2108TL_vi.jpg
Eipä ollut aluksi tunnistaa naista. :o
[/quote]
No voivoi! Mun mielestä on enemmän kuin hienoa, että julkkiksista julkaistaan ihan realistisiakin kuvia! Kyllä tostakin kuvasta näkee, että Iina on kaunis.
N.21
Ap,hanki lasit ja lukutaitoa.
Iina on kaunis nainen ja hyvä näyttelijä. Ihan niinkuin minusta (ja toivottavasti myös sinustakin) hänestä saa todella kauniin oikealla meikkauksella/kampauksella/kuvakulmalla/valolla. Joskus taas sattuu nin että ei näytä ihan virheettömältä, mutta silti ihan somalta. Minulle näitä tilanteita sattuu huomattavasti enemmän kuin Iinalle :-),
minulla on kaksi lasta ja toivon heidän puolestAn että tulevaisuudessakin näkyy tällaisia normikuvia tähdistä (suomalaisista ja ulkomaalaisista). ihmisiä tässä ollaan eikä kukaan ole photoshopattu 24/7.
Toihan on Jonne Aaron! Eiku Anne Loren. Yhyy!
Voiskos tää joku, joka haluaa nyt yhtenään dissata Iinaa, jättää sen pikkuhiljaa rauhaan? Tuntuu, että näitä ketjuja on harva se päivä täällä. Kumma juttu, kun muilla keskustelupalstoilla ei Iinan "rumuus" puhuta lainkaan :) Oma kommenttini kyseiseen kuvaan: kaunis Iina, ehkä vähän väsynyt vain. Kuka meistä ei joskus olisi? Siihen riittää yksi huonosti nukuttu yö ennen pressitilaisuutta, voihan se vaikka jännittää. Tai mitä vaan. Antakaa olla jo, pliis :D
Nätti, ja kyllä mä tunnistin henkilön, mutta miten iina (ja kroppa) näytti noin maskuliiniselta? Kun iinahan on niin pikkuinen!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:25"]
Nätti, ja kyllä mä tunnistin henkilön, mutta miten iina (ja kroppa) näytti noin maskuliiniselta? Kun iinahan on niin pikkuinen!
[/quote]
Se on varmaa käyny salilla. Lihaksikkaat kädet <3
No huh huh