voiko ihminen masentua niin,että nukkuu vain pois..
..voi. Rakas siskoni nukkui pois pitkäaikaisen masennuksen takia tänään pois. Ei oman käden kautta,vaan yksinkertaisesti vain ei enään aamulla herännyt.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:21"]Onko kuolinsyy tutkittu? Mistä tiedät, että kuoli masennukseen eikä vaikka sydämenpysähdykseen? Tai johonkin myrkkyyn?
[/quote]
Vaikutimpa muuten töykeältä, anteeksi. Halusin vain udella :)
Ja osanotot menetyksestäsi
Täytyyhän aiinä aina joku kuolonsyy olla.
Sydänpysähdys. Sitä se vuosien tuska sydämmessään tuo.
Pumppu petti lääkkeiden käytöstä. Tuskin menehtyi masennukseen. Taustalla saattaa olla myös joku diagnosoimaton sairaus/tila joka löytyy kuolinsyyn tutkinnassa.
Onko vetänyt särkylääkkeitä ja pitkään ja paljon?
Aa, masentuneille syötetään lääkkeitä niin, että pumppu pettää. Onpa hyvä, että olen pysynyt kaukana lääkäreistä. Osanotot ap:lle, jos totta on tämä valitettava tapahtuma.
Ruumiinavauksesta selvinnee tarkempi kuolin syy. Osanottoni! :*(
Itse kuolemassa kanssa kun ei ruoka maita. Tää on perheelle raskasta!!!!jaksamista sulle!!
Lämmin osanotto siskosi poismenon johdosta! Ihminen voi tosiaan kuolla syvään masennukseen. Olen itse nähnyt tilanteen, jossa masentunutta elvytetään ja selvisi sydänpysähdyksestä, kun on vain loppu ja puhki. Tosin masennus voi aiheuttaa elimellisiä vaurioita/sairauksia ja kuolinsyy voi olla joku elimellinen. Vahva lääkityskin voi aiheuttaa elimistöön vaikka mitä; allergiat ja yliherkkyydet. Esimerkiksi maksa voi pettää lääkkeistä, joka meinasi tapahtua allekirjoittaneelle. Sairaanhoitajana toiminut läheiseni havaitsi keltaisuuteni, kun olin psyk. sairaalassa. Jos olisin saanut lääkettä lisää, olisi henki voinut lähteä. Diagnoosi:akuutti hepatiitti ja joku maksa-arvo yli 2000:ssa. Sairaalan hlökunta ei tajunnut mitään ja itse olin niin huonossa kunnossa, ettei tullut peiliä vilkaistua.
T: Itsekin syvän ja pimeän masennuksen kokenut
Tämä aloitus toi toivua minulle masentuneelle. Ehkä itse kuolen ensi yönä. Otan osaa suruusi. Mutta minä haluan pois täältä.
Rakas ap, voimia, voimia ja halaus tällaiselta tuntemattomalta ohikulkijalta.
Vaikea masennus on usein kuolemaan johtava tauti. Syitä on monia, mutta niillä ei ole väliä nyt- olet menettänyt siskosi ja tärkein asia nyt on suorittaa ne pakolliset käytännön asiat ja oppia elämään menetyksesi kanssa.
Syö jotain. Pidä huolta itsestäsi.
*halaus*
Onko kuolinsyy tutkittu? Mistä tiedät, että kuoli masennukseen eikä vaikka sydämenpysähdykseen? Tai johonkin myrkkyyn?