Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ihminen masentua niin,että nukkuu vain pois..

Vierailija
22.08.2014 |

..voi. Rakas siskoni nukkui pois pitkäaikaisen masennuksen takia tänään pois. Ei oman käden kautta,vaan yksinkertaisesti vain ei enään aamulla herännyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuolinsyy tutkittu? Mistä tiedät, että kuoli masennukseen eikä vaikka sydämenpysähdykseen? Tai johonkin myrkkyyn?

Vierailija
2/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:21"]Onko kuolinsyy tutkittu? Mistä tiedät, että kuoli masennukseen eikä vaikka sydämenpysähdykseen? Tai johonkin myrkkyyn?

[/quote]

Vaikutimpa muuten töykeältä, anteeksi. Halusin vain udella :)

Ja osanotot menetyksestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän aiinä aina joku kuolonsyy olla.

Vierailija
4/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänpysähdys. Sitä se vuosien tuska sydämmessään tuo.

Vierailija
5/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pahoillamme.

Vierailija
6/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppu petti lääkkeiden käytöstä. Tuskin menehtyi masennukseen. Taustalla saattaa olla myös joku diagnosoimaton sairaus/tila joka löytyy kuolinsyyn tutkinnassa.

Vierailija
7/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
8/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vetänyt särkylääkkeitä ja pitkään ja paljon?

Vierailija
9/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, masentuneille syötetään lääkkeitä niin, että pumppu pettää. Onpa hyvä, että olen pysynyt kaukana lääkäreistä. Osanotot ap:lle, jos totta on tämä valitettava tapahtuma.

Vierailija
10/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinavauksesta selvinnee tarkempi kuolin syy. Osanottoni! :*(

Vierailija
11/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuolemassa kanssa kun ei ruoka maita. Tää on perheelle  raskasta!!!!jaksamista sulle!!

Vierailija
12/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanotto siskosi poismenon johdosta! Ihminen voi tosiaan kuolla syvään masennukseen. Olen itse nähnyt tilanteen, jossa masentunutta elvytetään ja selvisi sydänpysähdyksestä, kun on vain loppu ja puhki. Tosin masennus voi aiheuttaa elimellisiä vaurioita/sairauksia ja kuolinsyy voi olla joku elimellinen. Vahva lääkityskin voi aiheuttaa elimistöön vaikka mitä; allergiat ja yliherkkyydet. Esimerkiksi maksa voi pettää lääkkeistä, joka meinasi tapahtua allekirjoittaneelle. Sairaanhoitajana toiminut läheiseni havaitsi keltaisuuteni, kun olin psyk. sairaalassa. Jos olisin saanut lääkettä lisää, olisi henki voinut lähteä. Diagnoosi:akuutti hepatiitti ja joku maksa-arvo yli 2000:ssa. Sairaalan hlökunta ei tajunnut mitään ja itse olin niin huonossa kunnossa, ettei tullut peiliä vilkaistua.

T: Itsekin syvän ja pimeän masennuksen kokenut

Vierailija
13/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus toi toivua minulle masentuneelle. Ehkä itse kuolen ensi yönä. Otan osaa suruusi. Mutta minä haluan pois täältä.

Vierailija
14/14 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap, voimia, voimia ja halaus tällaiselta tuntemattomalta ohikulkijalta. 

Vaikea masennus on usein kuolemaan johtava tauti. Syitä on monia, mutta niillä ei ole väliä nyt- olet menettänyt siskosi ja tärkein asia nyt on suorittaa ne pakolliset käytännön asiat ja oppia elämään menetyksesi kanssa. 

Syö jotain. Pidä huolta itsestäsi. 

*halaus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan