onko minulla anoreksia?!?
Hei. Olen huomannut jo pitkään laskevani kaloreita ja vähentävän annoskokoa. Syön n.3 kertaa päivässä, mutta koen pahaa omatuntoa syömisistäni ja olen vihainen itselleni syömisistäni. Liikun paljon, mutta huonon omatunnon kanssa myös herkuttelen joskus. Painoni ei tipu ja peilistä minua katsoo löllömahainen nuori nainen. Olen miettinyt, että ovatko nämä anoreksian oireita. Kukaan kavereistani/läheisistäni ei ole huomannut asiaa, mutta itse olen huomannut lähiaikoina tarkkailevani ruokailujani. Onko minulle kovaa vauhtia tulemassa anoreksia?!
Kommentit (23)
Mulla on toi ihan sama tunne. Kaverit sanoo että mulla ois anoreksia, kun syön niin vähän koulussa. Oon hakenu plajon tietoo ja kattonu anoreksian oireita, ja jotkut niistä on kyllä ollu ihan paikkaansapitäviä mun kohalla. Oon kattonu painoindeksistä, ja sen mukaan mun paino on normaali. Haluisin olla paaaaaaaljon laihempi ja painaa paljon vähemmän. syön 3/2 kertaa päivässä, mutta silti ei vaa´assa numero muutu miksikään! Käyn myös lenkeillä yms.
Oon ruvennu laihduttaa on ja kaikkee semmost en syökkää mitään paitsi kun on pakko. Kun katon peiliin oon ihan helkutin läski. Vaik muutsanoo et oon laiha. Mä joka päivä ajattele kuinka lihava oon ja ajattelen välil tappaa itseenikin mut en kuitenkaan tee. Ainakun lähen treeneihin mua pelottaa kun ne näkee mun läskit. Oon niin ruma ja läski liha kasa! Niin en tii onko mul anoreksia? Mut oon 10v 126 cm ja 23,5 kg
Oon alkanut tarkkaileen omaa syömistänä, yritän jättää ruokaa pois. Tarkailen omaa painoani ja pidän itseäni läksinä. Ihailen joitakin ystäviäni jotla ovat laihoja😕