Naiselliset miehet saa tyttöjä
Oletteko huomanneet saman kuin minä, eli naiselliset miehet saavat tyttölapsia? Oma mieheni on naisellisempi, eli paljon naisia kavereina, tietyt eleet yms, ja sen jälkeen kun hänen kanssa yhteen menin, olen tarkkaillut muita naisellisia miehiä, ja huomannut että jos kyseessä on lapsiperhe, ovat lapset aina tyttöjä.
Ja kas kummaa, meillekin on syntynyt kaksi tyttöä.
En tiedä onko tästä jotain faktaa, nämä ovat vaan asioita joita olen pannut merkille.
Kommentit (28)
Minun mies on henkisesti naisellinen, siis sellainen herkkä, omia tunteitaan vatvova, ailahtelevainen, kaverit aina naisia. Ulkoisesti taas on hyvinkin miehekäs. Meille syntyi ensin tyttö ja toiseksi sitten poika.
No miten muutoin niitä tyttöjä saa kuin pitkään ja hartaasti tekemällä + orgasmeilla? Jos teen iltatähden, se saisi olla tyttö. Miehen puolesta ok, ei ole todellakaan mikään äijä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:41"]No miten muutoin niitä tyttöjä saa kuin pitkään ja hartaasti tekemällä + orgasmeilla? Jos teen iltatähden, se saisi olla tyttö. Miehen puolesta ok, ei ole todellakaan mikään äijä.
[/quote]
5-3 päivää ennen ovista. Ei missään nimessä seksiä oviksen aikana. Näin mä olen tehnyt tyttöni. Join myös karpalomehua join.
Eikö se ole joku myytti että kauniilla naisilla on komeat isät?
Minun isäni ole naisellista nähnytkään.
t. tyttölapsi
Hyi saakeli, kuinka kukaan nainen voi olla naisellisen miehen kanssa???
Ja täällä vain tyttölapsia ja miehekkäästä miehestä. Tehty orkullisilla ja ilman orkkuja -yhdynnöillä.
Yyh oma mies on naisellinen, mutta haluaisin pojan :D Tyttökin olisi tervetullut ja toivottu, mutta juuri tällä hetkellä haluaisin enemmän poikaa.
2, no millä tavalla sun miehes on naisellinen? Sori nyt vaan, mut mun empiirisen tutkimuksen mukaan tuutte kyllä tyttöjä saamaan :)
-ap
Mun mies ei oo pätkääkään naisellinen ja meil on kolme tyttöä:-) Et toisinpäin ei taida teoria toimia?
No eihän se menekään niin, että pelkästään naiselliset miehet saavat tyttöjä. Mua kiinnostaa onko joku saanut naisellisen miehensä kanssa poikia?
Ap
Hyvät rakastajat tekevät tyttöjä eli emättimen happaotasapaino muuttuu tyttösiittiöitä suosivaksi, jos nainen saa orgasmin. Ja jos nainen saa useita orgasmeja niin silloin vielä enemmän.
Itselläni on neljä poikaa ja viisi tytärtä eli "nipin napin" kunnialla on ukko urakastaan selvinnyt.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 06:51"]Hyvät rakastajat tekevät tyttöjä eli emättimen happaotasapaino muuttuu tyttösiittiöitä suosivaksi, jos nainen saa orgasmin. Ja jos nainen saa useita orgasmeja niin silloin vielä enemmän.
Itselläni on neljä poikaa ja viisi tytärtä eli "nipin napin" kunnialla on ukko urakastaan selvinnyt.
[/quote]
Hmmm mulla on kaksi tyttöä kahden eri miehen kanssa, ja saan aina useita orgasmeja seksin aikana, koska saan helposti. Voiskohan olla niin että vaikka (leikisti) tekisin kolmannen lapsen kolmannen eri miehen kanssa, olisi iso todennäköisyys saada tyttö?
Voiko orgasmilla oikeesti olla vaikutusta tohon? Mieheni on miehekkäin tapaamani, mutta orgasmeja saan aina useita. Meillä on 2 tyttöä
Me ollaan mieheni kaa huomanneet saman asian . Kaikilla naisellisilla kavereilla on pelkästään tyttölapsia, ja ne miehet tykkää pukeutua pinkkiin paitaan:)
Mun mies on raksamies, ei ole naiskavereita ja pelkkä poikia ollaan saatu vaikka tyttöä olisin toivonut
Olen äijä ja mottoni että jokainen huolehtikoon omista orkuistaan, poikakin on tehty kassit tyhjentämällä.
Voidaanko tämän perusteella olettaa että pari äijä kaveria millä on tyttöjä ovat joko hyviä panemaan tai niitten muijat saa helposti?
Mun feminiini mies onnistui laittamaan pojan alulle. En tiedä, miten tässä näin kävi. Orgasmienkin puolesta tyttö pitäisi tulla! :) Toivon salaa, että tyyppi vielä vaihtaa sukupuolta. Eli että ultraaja oli väärässä. Poikkeus vahvistaa... En vaan olisi halunnut olla se poikkeus.
Täällä myös paljon orgasmeja saava kolmella tyttärellä. En sanoisi miestäni naismaiseksi, enneminkin kiltti mörökölli. Ehkä ne miesten mirhet ovatkin vain huonoja sängyssä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 06:35"]
Yyh oma mies on naisellinen, mutta haluaisin pojan :D Tyttökin olisi tervetullut ja toivottu, mutta juuri tällä hetkellä haluaisin enemmän poikaa.
[/quote]Pikapanolla poikika ja pitkällä esileikillä tyttöjä. Perustuu biologisiin tosiasioihin. hellä rakastaja saa useimmin tyttöjä.
Lisää kokemuksia ja mielipiteitä!