Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
pohdin kirjoitti:
Isis
Nykyään tuota nimeä ei oikein voisi antaa lapselle. Se toisi mielen pahoja mielikuvia.
Sia. Olin Sian kanssa leikkipuistossa. Sialle pitää ostaa uudet kengät. Käytin Siaa eilen lääkärissä, oli korvatulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Alva ♡
Eikös tuo ole miehen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino
Harvinainen? Jos en väärin muista niin taisi olla suosituimpien nimien listalla 1 tällä hetkellä 😂
Kyseessä voi olla toisena nimenä annettu nimi. Silloin lasta ei kutsuta tällä nimellä. En muista vuosikausiin kuulleeni kenenkään kutsuvan lasta Ainoksi.
Thomas Alva Edison kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alva ♡
Eikös tuo ole miehen nimi.
Ei kun nykyään pitää ehdottomasti olla unisex nimi ettei kukaan vaan vahingossakaan tiedä lapsen sukupuolta. Voi sitten itse teini-ikäisenä hämmennyksissään arpoa onko tyttö, poika vai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Sia. Olin Sian kanssa leikkipuistossa. Sialle pitää ostaa uudet kengät. Käytin Siaa eilen lääkärissä, oli korvatulehdus.
Onko tää mielikuvituslapsi sen laulaja-Sian mukaan nimetty?
Malanja
Nimipäivä ortodoksisessa kalenterissa. Laila Hietamiehen kirjasarjasta löydetty nimi.
Jos saisin kaksoset ne ois
Bea ja Fia tai Evelin ja Marlen
Tykkään Selmasta ja Sylviasta
Jos saan joskus tytön sen nimi tulee olemaan Isa Aurelia. En tiedä onko Isa yksikseen vähän tylsä tai tuleeko siitä isä. Voisi lausua myös Iisana.
Vilja, joka on Hesarin mukaan nykyään tytön nimi, vaikka alunperin oli pojan nimi, vai oliko kummankin sukupuolen... noh, kumminkin. Nimi on siitäkin hyvä, että se on helppo lausua kaikilla kielillä ja ruotsiksi tarkoittaa sattumalta tahtoa.
Mei.
Ei tosin harvinainen. Nimeä kantaa n. miljardi kiinalaista ja japanilaista tyttöä. Silti kiva.