Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:18"]Mirena
[/quote]
Ai se kierukka?
[/quote]
Jos mun mirena pettäis ja tulis tyttö, jonka päähän kyseinen ehkäisyväline ois uponnu, niin ei ois kyl muita nimivaihtoehtoja.
Oon vähän pettynyt, luin koko ketjun mut mun harvinaista nimeä ei ole vieläkään mainittu. On se sitten ruma. Naisia alle 63 Suomessa Väestörekisterikeskuksen mukaan. Toista nimeänikään ei ole kuin pari tuhatta.
Tytölleni olisin antanut nimen Kiira Minerva, jos ei ois ollut poika. Kiira ei tosin ole harvinainen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:36"]
Tilia Tiamo. Kexin just iha ite, tietääkseni. Tilia = lat. lehmus ja 'ti amo' = rakastan sinua italiaksi.
[/quote]
Tämä on hyvä ja osoittaa luovuutta!
Keskimmäiseksi nimeksi vielä se jonkun lempinimi Alessa, joka on italialainen naisennimi, niin saadaan täydellinen ja merkityksellinen nimi.
"Tilia Alessa Tiamo"
Perfetto! :)
335, nyt minua todella alkoi kiinnostaa nimesi:D Vinkkejä?
335 vastaa: en kai mä nyt paljasta mun nimeä teidän haukuttavaksi :-D Sen verran voin vinkata, että alkaa S-kirjaimella ja on 5 kirjainta. Ulkomailla paljon yleisempi nimi kuin Suomessa. Toka nimikin on ns. kansainvälinen, ranskalaisen kuuloinen. Siinäpä teille pähkinää.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:34"]
Sienna
[/quote]
Verona on kauniimpi.
;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:18"]Alessa. Jos joskus saan tyttölapsen tulee hän olemaan Alessa. :) [/quote] Kuulostaapa väkisin väännetyltä.
[/quote]
"Alessa" on yleinen italialainen naisennimi.
Samoin kuin täällä myös mainittu "Alessia".
Kauniita nimiä kumpikin.
Ei kai kukaan mieti muissakaan nimissä niiden merkitystä.
Kun "Otso" tulee huoneeseen, tuskin odotat karhua. Tai "Kari" tuskin tuo mieleesi meren ja haaksirikon tai "Sari" intialaisen vaatteen tai "Kaisla" ruokovartisen kasvin tai "Yrjö"....
Inkeri