Mies vetäytyy omiin oloihinsa
Onko kellään muulla tällaista: aamuisin mies vetäytyy herättyään suoraan omiin oloihinsa tietokoneen ääreen juomaan aamukahviaan eikä edes toivota huomenia?
Vaikka yö olisi täynnä rakkautta ja rakastelua, niin aamuisin olen pelkkää ilmaa. Mies ignoraa minut täysin. Tunnen oloni hylätyksi ja tämä on lähes joka aamuista.
Kommentit (20)
Olen tullut tulokseen, että siellä koneella on mielenkiintoisempaa seuraa kuin minä.
a.p.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:39"]
Olen tullut tulokseen, että siellä koneella on mielenkiintoisempaa seuraa kuin minä.
a.p.
[/quote]
No olet kai sanonut miehellesi tästä? Hän ei luultavasti edes ymmärrä että kaipaisit seuraa aamulla? Ihmiset ajattelee helposti että jos itse on aamulla uninen eikä seurallinen, että muutkin olisivat samanlaisia. Jos et sano miehelle että hänen käytös loukkaa sinua, ei mies varmaan ymmärrä koko asiaa.
Se on sellainen juttu, että aamut on MINUN! Ei kenenkään muun. En halua puhua, en kuunnella ketään ennen kun saat tietyt asiat on tehty. Anteeksi nyt vaan, mutta ei parisuhteessa saa edes vaatia kaikkea toisen aikaa itselleen!
a.p.
[/quote]
Söpöä. :) Oletko nyt vähän herttaisen lapsellinen?!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:42"]
a.p.
[/quote]
No olet kai sanonut miehellesi tästä? Hän ei luultavasti edes ymmärrä että kaipaisit seuraa aamulla? Ihmiset ajattelee helposti että jos itse on aamulla uninen eikä seurallinen, että muutkin olisivat samanlaisia. Jos et sano miehelle että hänen käytös loukkaa sinua, ei mies varmaan ymmärrä koko asiaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:42"]
a.p.
[/quote]
[/quote]
Miehellä ei saa olla mitään omaan vaan hänen tulee koko ajan miettiä miten toiselle saataisiin kiva olo?! Eikö parisuhde ole kuintekin kahden kauppa, jossa molempien tilaan tulee kunnioittaa?! Sano ap huomenta ja lähde lenkille tai kavereiden kanssa kahville, jos sitten olisi mies jo herännyt päivään ja jaksaa taas halia. Ei kukaan terve ihminen jaksa 24/7 kyljessä kyhnytää.
Piti edelliseen lisätä että mites sanot kun seurauksena on päivän kestävä raivokohtaus?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:45"]
Se on sellainen juttu, että aamut on MINUN! Ei kenenkään muun. En halua puhua, en kuunnella ketään ennen kun saat tietyt asiat on tehty. Anteeksi nyt vaan, mutta ei parisuhteessa saa edes vaatia kaikkea toisen aikaa itselleen!
[/quote]
Ihan kuin minun suustani! Itse olen myös ihminen, joka kaipaa aamusta rauhaa ja hiljaisuutta ympärilleni, ja olen sikäli onnellinen, että herään yleensä aina ennen muuta perhettä. Saan nauttia aamiaisen ja lehden ihan yksin omassa seurassani, ja kun muu perhe herää, olen rentoutunut ja hyväntuulinen! Auta armias, jos mies joskus sattuukin heräämään samaan aikaan, kun minä vielä luen rauhassa lehteä ja syön ;P
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:53"]
Piti edelliseen lisätä että mites sanot kun seurauksena on päivän kestävä raivokohtaus?
[/quote]
Et sano mitään, vaan opit elämää asian kanssa. Mies ei ole sinä, eikä sinuksi muutu vaikka kuinka sanoisit.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:36"]
Se on varmaan vain aamu-uninen ja aamutokkurainen kuten minäkin. Minä ainakin kuljen kuin zombie aamupäivät, siis hyvinä päivinä. Huonoina päivinä olen kuin raivostunut tiikeri joka en kestä pientäkään ääntä tai väärää sanaa :D
[/quote]
Oletko työtön, mikset käy töissä?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:03"]Ja ikä oli?!
[/quote]
46v.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:03"]
Se on varmaan vain aamu-uninen ja aamutokkurainen kuten minäkin. Minä ainakin kuljen kuin zombie aamupäivät, siis hyvinä päivinä. Huonoina päivinä olen kuin raivostunut tiikeri joka en kestä pientäkään ääntä tai väärää sanaa :D
[/quote]
[/quote]
Heh heh! Töissähän ei voi kulkea kuten zombie tai kuin raivostunut tiikeri...ainoastaa kotona.
Onko ap perheessä sitten kaksi työtöntä?! Miten asia ylipäätänsä riippuu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
Olen töissä. Ja olen sielläkin erittäin äkäinen tai sulkeutuneen pahantuulinen aamupäivät. Onneksi on työ jossa saa olla yksin ja rauhassa koneen ääresä, joten ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:15"]
[/quote]
46v.
[/quote]
Se oli sarkastinen kysymys, en kaivannut siihen vastausta...mutta pääsit yllättämään! Kusetat?! Keksi nyt ihmeessä aamuusi, joku kiva harrastus.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:15"]
[/quote]
46v.
[/quote]
Sinulle tuli ihan pieni näppäilyvirhe...nelosen tilalle ykkönen?!?
Ennen sitä pääsi sentään lehden taakse piiloon, nykyään ne uutiset luetaan koneelta... Ja lehden lukeminenkin ärsytti joitakuita.
Itse kuulun siihen rotuun, joka pitää itseään aamuihmisenä, mutta totuus on, että aamujen pitää sujua tietyn kaavan mukaan. Hiljaisuudessa. Lapset on aika hyvin oppineet, että aamuun kuuluu "aamurauha". Omat ajatukset, oma rauha, sitten vasta valmis toimintaan.
Miehen ei pidä vaatia liikoja. Parasta olisi, jos se tajuaisi käyttää aamulla (viikonloppuisin tietty) ylimääräisen tunnin nukkumiseen ja vasta sitten kömpiä keittiöön. Arkiaamut on sitten toinen luku.
MÄ OON OMISSA OLOISSANI MELKEIN AINA TYÖ PAIKALLA JA MUUALLA KOSKA OLEN ERAKKO LUONNE EN VÄLITÄ HIRVIÄSTI TOISTEN SURASTA NÄIN ON OLLUT AINA JA AINA TULEE OLEMAAN JA MIKÄ PARASTA ASUN YKSIN MIELESTÄNI SIIHEN JOS IHIMINEN VETÄYTYY OMIIN OLOIHIN EI OO MITÄÄ KUMMALLISTA TOISET TYKKÄÄ OLLA OMISSA OLOISSAAN TOISET TAAS EI