Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä selität hajuveden tuoksun lapsen tukassa?

Vierailija
21.08.2014 |

Eli mies tuli töistä ja piti meidän pientä lasta sylissä.Kohta otin lapsen syliin ja hänen hiuksensa tuoksui naisten hajuvedelle.Sanoin asiasta miehelle.Yritti reppana väittää että lapsi on syönyt patukan ja siitä tullut haju siis hiuksiin.Viime aikoina mies pitänyt puhelinta

lähellään ja jopa laturissa ulkona jos ollut

siellä.Lisäksi alkanut nukkumaan omassa

huoneessa.

Siis ihan ihme käytöstä.Epäilys herää?!Kun olen kysellyt työkavereista tarkemmin niin

sanonut minua sairaalloisen mustasukkaiseksi.Mieheni on ollut koko

liittomme ajan kova valehtelemaan.Väkisinkin

epäilen jotain työpaikkaromanssia tai pettämistä.Toi hajuvesi juttu oli viimeinen juttu mistä tajusin:(. Miten saan selville?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖöööö se hajuveden tuoksu olikin minun omasta kainalostani :-).VAIHDOIN jokinaika sit dödö merkkiä enkä sen vuoksi tunnistanut sitä lapseni päästä.Ja lapsi nukkui päiväunet kainalossani ja tuoksu tarttui hänen hiuksiinsa. Huomasin sen ku nuuskaisin omaa kainaloani. t.Helpottunut Av mammuli

Vierailija
2/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:16"]...esimerkiksi ravallinen neukkari täyttyy katkusta...

[/quote]

Mikä on ravallinen neukkari???

Vierailija
4/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:16"]...esimerkiksi ravallinen neukkari täyttyy katkusta...

[/quote]

Mikä on ravallinen neukkari???

[/quote]Oletpas RASSU JA ROKKELA!

Vierailija
5/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä ikinä pysty todistamaan asiaa, mutta vaistosi on oikeassa. Teidän parisuhde ei voi hyvin. Sun pitää miettiä, mitä haluat ja toimia sen mukaan riippumatta siitä, saatko todisteet siitä, että miehellä joku juttu meneillään toisen naisen kanssa.

Vierailija
6/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten miestäsi uskaltanut haistaa?

Vierailija
7/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu työkavereista. Naisen käyttää niin vahvoja tuoksuja. Sen takia olen mielummin miesten seurassa. Illalla haisen luotaiselle paskalle.

Vierailija
8/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies pettää, ainakin vaikuttaa siltä.

Vierailija
9/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä mainita että oli 1/2h myöhässä ku tuli kotiin ja siis silloin oli tämä hajuveden tuoksu.Huomaan aina ku tulee töistä niin on sellanen rakastuneen oloinen.Kerran ku soitin töihin niin vastasi puhelimeen sillonkin kauhean onnellisen kuuloisena.Kaiken huippu on ku aloitti työsuhteen niin valehteli että töihin ei voi soittaa ei ole kuulema kenttää.Kerran ku sit soitin niin hälytti.Sanoin siitäkin sitten, yritti valehdella että oli muka ollut ulkona puhelin.Eihän se puhelin voi olla ulkona ku mies töissä tehtaan sisällä. Ja ei ollut autolla mennyt töihin.Ap

Vierailija
10/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron ja lasket sekunteja kun mies kirmaa hakemaan lohtua. Minun itsetunto ei ainakaan kestä miestä joka haluaa olla toisen kuin minun kanssa, paljon vähemmän sattuu kun on kokonaan ilman miestä.

Vierailija
11/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatpa on ongelmas mulla menee ainakin helvetin hyvin;)

Vierailija
12/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 08:03"]Et sitten miestäsi uskaltanut haistaa?

[/quote]Haistoin käsiä ja päätä mut muuta en pystynyt ku oli just alkanut nukkumaan.

Vierailija
13/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka haluaa helvettiin toimii salaa,pettää ja valehtelee. Jumala tuo viimeiselle tuomiolle kaikki teot ,oli ne sit hyviä tai pahoja.

Vierailija
14/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahasti näyttää siltä, että mies on vähintään halaillut jotakuta joka käyttää naisten hajuvettä. Itse olen tosi herkkänenäinen ja herkkä hajusteille, ja huomasin heti kun siskoni oli pitänyt lasta sylissä, laps hais ällöttävästi hajuvedelle...!

itse varmaan ihan ekana kysyisin suoraan, että onko miehellä joku toinen. En missään nimessä halua elää valheessa, joten jos mies haluaa jonkun toisen, niin erottava on! Jos ei myönnä, mutta epäilisin että valehtelee, niin menisin varmaan työpaikan lähelle stalkkaamaan, vuokraisin tai lainaisin vaikka jonkun auton ja tiirailisin autosta, josko mies tulee työpaikalta jonkun naikkosen kanssa ja häippäsevät töistä etuajassa... Ällöttää tuollaiset miehenkuvatukset.

Vierailija
15/15 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen av-mamma käyttää hajusteita niin paljon että töissä esimerkiksi ravallinen neukkari täyttyy katkusta ja henkeen ottaa ja varmasti tarttuu haju joka paikkaan.

Ihmettelen yleensäkin minkälainen supersonni tarvii olla, että pystyy sulkemaan aistinsa ja panemaan järkyttävän hajuista naisenpötkylää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän