Peukutetaan päiväkotiruokia!
Peukku ylös jos toivot/sallit mielelläsi kyseistä ruokaa tarjottavan omalle lapsellesi hoitopäivän aikana. Peukku alas jos et. Aloitan:
Välipalana vadelmakiisseli vaniljajäätelönokareella.
Kommentit (12)
4kertaa viikossa leipä ja kasvispala, kerran karjalanpiirakka
Meillä on töissä (oon lastenhoitaja päiväkodissa) aivan älyttömän hyvää kasvissosekeittoa josta lapsetki tykkää! Sitä sais olla useemminkin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:31"]Meillä on töissä (oon lastenhoitaja päiväkodissa) aivan älyttömän hyvää kasvissosekeittoa josta lapsetki tykkää! Sitä sais olla useemminkin.
[/quote] Meillä, Jyväskylässä, keitoissa on jotain mistä saa aina vatsantosikipeäksi. Jotain jauhosotkua?
Täällä myös päiväkodissa työskentelevä.Smetanakana on älyttömän hyvää :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:31"]Meillä on töissä (oon lastenhoitaja päiväkodissa) aivan älyttömän hyvää kasvissosekeittoa josta lapsetki tykkää! Sitä sais olla useemminkin.
[/quote] Meillä, Jyväskylässä, keitoissa on jotain mistä saa aina vatsantosikipeäksi. Jotain jauhosotkua?
[/quote]
Täällä ei oo semmosta ongelmaa (Oulun seutu) Kuulostaapa inhottavalta.
Lasagnette on kans meidän päiväkodissa herkkua. (Aikusten ja lasten)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:33"]Täällä myös päiväkodissa työskentelevä.Smetanakana on älyttömän hyvää :)
[/quote] hyi, mulla menee siitä aina maha sekasin ja lapsille se ei maistu
Perunamuusi, pinaattiletut, juustoinen salaatti, puolukkahillo. Hyvää :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:27"]Peukku ylös jos toivot/sallit mielelläsi kyseistä ruokaa tarjottavan omalle lapsellesi hoitopäivän aikana. Peukku alas jos et. Aloitan:
Välipalana vadelmakiisseli vaniljajäätelönokareella.
[/quote] peukku jos jotain nälkää pois pitävääkin lisäksi.