Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No suutuinko nyt muka taas turhasta?

Vierailija
20.08.2014 |

En saa miestäni ikinä lähtemään mihinkään kanssani. Olemme olleet kolme vuotta yhdessä ja käyneet kahdesti sinä aikana yhdessä baarissa. Olen kyllä ehdotellut miehelle yhteistä tekemistä, mutta aina on olevinaan liian väsynyt ja kiireinen. Minulla on lauantaina iltavuoro, josta pääsen kymmeneltä pois. Miehellä on kolme sisarusta ja heillä on tapana käydä noin kerran vuodessa yhdessä ulkona puolisoiden kanssa. Muut ovat 8-4 töissä, joten mieheni sai valita viikonlopun, jolloin he menevät ulos, että minäkin varmasti pääsisin mukaan vuorotyöni vuoksi. Mies oli sitten minulta kysymättä päättänyt, että tämä yhteinen illanvietto on sinä lauantaina, kun olen iltavuorossa. En mitenkään jaksa tai kerkeä lähteä iltavuoron jälkeen ulos. Suutuin miehelle, kun hän ei ollut taaskaan huomioinut minua koko asiassa ollenkaan ja nyt olenkin sitten joustamaton ja kaikesta valittava akka, kun en "suostu" tulemaan töiden jälkeen baariin. Sunnuntaina olisi viimeinenkin viikonloppu vapaa, jonka voisimme viettää mieheni kanssa yhdessä, mutta tiedän, että sekin menee vain hänen krapulakitinää kuunnellessa. Sanokaa, että suutuinko muka taas ihan syyttä suotta miehelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies valitsi juuri sen päivän jolloin sinä et pääse?

Vierailija
2/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et suuttunut. Muista sitten sunnuntaina heti herättyäsi (jos mies on silloin jo löytänyt kotiin) aloittaa imurointi ja tiskaus. Siinäpähän sitten makaa krapulassaan, kun sinä vietät ansaittua vapaapäivääsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:09"]Miksi mies valitsi juuri sen päivän jolloin sinä et pääse?

[/quote]

Mies ei tiennyt olenko silloin töissä vai vapaalla ja oli sattumalta vain valinnut jonkun hänelle sopivan viikonlopun minulta kysymättä. Ap

Vierailija
4/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:09"]Miksi mies valitsi juuri sen päivän jolloin sinä et pääse?

[/quote]

Mies ei tiennyt olenko silloin töissä vai vapaalla ja oli sattumalta vain valinnut jonkun hänelle sopivan viikonlopun minulta kysymättä. Ap

[/quote]

No en nyt kauheasti suuttuisi, kun ei tehnyt sitä tahallaan. Mutta tietenkin olettaisin että hän vaihtaa sen.

Vierailija
5/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:09"]Miksi mies valitsi juuri sen päivän jolloin sinä et pääse?

[/quote]

[/quote]

No en nyt kauheasti suuttuisi, kun ei tehnyt sitä tahallaan. Mutta tietenkin olettaisin että hän vaihtaa sen.

[/quote]

totta kai tahallaan!! Tahallaan ei kysynyt! Ei kai voi aina pyöritellä silmiä että "kun en mä tiennyt", tietenkään et tiennyt jos et kysy.

Vierailija
6/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin vähän suutahtaisin. Ihan jo siitä syystä, että minua ei ole huomioitu asiassa ollenkaan ja tuntuisi, että miehelle läsnäoloni on aivan sama, jos ei ole etukäteen varmistanut pääsenkö mukaan.

Vierailija
7/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet _on_ tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi