Ekaluokkalainen yksin ip kotona max.4h
onko jonkun ekaluokkalainen niin reipas ja toimelias että pystyy ajattelemaan yksin oloa kotona? usein aika olisi 2-3h, joskus jos lapsi pääsee jo 12 ja minä vaille 4 niin aika olisi 4h. jos väipalaa olisi valmiina kaapissa,sellaista jota ei tarvitse lämmittää missään tietenkään. Lapsi osaisi laittaa videot päälle tai leikkiä leluillaan..
Kommentit (7)
Meillä ekaluokkalainen on yksin kotona päivittäin 2-4,5h ja hyvin on mennyt
Joo, meidänkin olisi kannattanut lopettaa ekan luokan keväällä se ip! Voi sitä jokapäiväistä soittamista ja vinkumista koulun jälkeen et voiko jättää ip:n väliin :)
Ei annettu sellaista mahdollisuutta. Meillä itsekseen viihtyvä esikoinen olisi varmaan pärjännyt.
Minä olin lapsena. Sillon ei ollu mitään iltäpäiväkerhoja tms.
Meillä pärjäsi. Tosin oli paljon kavereiden kanssa, harvoin yksin.
Meillä kolmas lapsista (kuopus) nyt ekalla ja hyvin pärjäillyt klo 15 asti kun tulen töistä. Isommat sisarukset usein kotiin klo 14. Hyvin pärjäsivät myös isommat sisaruksensa aikanaan. Esikoinen oli muutaman viikon koulun alkaessa iltapäiväkerhossa, mutta ei viihtynyt lainkaan. Meno noissa iltiksissä kun on monesti aika hurjaa; valtava määrä lapsia yhtä/kahta hoitajaa kohden. Pienet tilat ja kova melu. Puhelin kyllä äidillä soi useita kertoja iltapäivän aikana milloin mistäkin kun ekaluokkalainen kotiutuu :)
Meillä on kumpikin lapsi halunnut lopettaa iltapäiväkerhossa kevätlukukauden alkaessa. Olivat mieluummin kotona itsekseen. Hyvin meni. Tekivät läksyt ja söivät välipalaa.