Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa olet selkeästi ali- tai ylipukeutunut?

Vierailija
20.08.2014 |

Meninpä muutama vuosi sitten takaperin ristiäisiin pitkästä aikaa (viimeksi olin tainnut käydä ala-asteella), pukeuduin hienosti (juhlat olivat perheen kotona). Kaikki muut olivat pukeutuneet todella rentoihin kesävaatteisiin, tyyliä shortsit ja t-paita. Oli siinä hieman hoopo olo jakkupuvussa ja korkkareissa.

No, tästä viisastuneena pukeuduin seuraaviin kotona pidettäviin ristiäisiin rennommin (mutta kuitenkin siististi, mustat farkut ja nätti paita). No, eiköhän niissä ristiäisissä sitten kaikilla olleet juhlavermeet viimeisen päälle. Onneksi olin napannut korkokengät autoon mukaan niin sain käydä edes kengät vaihtamassa juhlavammiksi.

Seuraaviin ristiäisiin kysyn kyllä tarkkaan pukukoodin. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin työhaastatteluun nuorempana ehkä hieman liian "aikuismaisesti" (bleiseri ja suorat housut), koska haastattelijalla oli kuitenkin todelliset rönttövaatteet päällä ja paikan päällä huomasin että muutkin työntekijät olivat varsin rennoissa vaatteissa. Jos olisin tiennyt, olisin itsekin pukeutunut vaikka farkkuihin ja kivaan paitaan. Lisäksi tuntui että pukeutumiseni takia haastattelija piti minua snobina ja kohteli sen mukaisesti.

Vierailija
2/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nähtävästi ylipukeudun matkoille.Menin pari viikkoa sitten junalla Savon puoleen.Ylläni kesäinen puolihame ja punainen kesäpusero.Korkeakorkoiset kesäavokkaat,tosin yli 10 vuotta vanhat mutta siistit.Meikki ja tukka jotenkinlaitettu.Junassa repaleisia sortseja,"Roks-kenkiä",varvassandaaleja ym.Mutta en minä kärsinyt.En koskaan kehtaisi mennä junaan tai lentokoneeseen tuollaisissa vetimissä.Eikä vastaan tullut sukulaismies katsonut ainakaan pitkään.Olemme sen verran vanhempaa polvea,että ajattelemme näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ylppäreistä suoraan baariin. Sen verran matkaa kotiin ettei tullu lähdettyä vaihtamaan. Lähes kaikilla naisilla oli vaihtovaatteet mutta mulla ei kun ei ollu tarkotus sinne baariin mennä. Siispä minä hienossa valkosessa mekossa paikallisessa räkälässä. Pitkiä katseita ja uteliaita humalaisia. Jes!

Vierailija
4/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin apen hautajaisiin mustaan hameeseen ja jakkuun. Mustat sukkikset ja mustat puolikorkeat saapikkaat. Muu vaki olikin sitten pukeutunut huomattavasti rennommin ja varikkaammin. Ihmettelin tata senkin takia kun kyseessa olivat katoliset hautajaiset ja olin luullut heidan olevan konservatiivisia ja tavoista kiinni pitavia.

Mielestani kuitenkin tassa tilanteessa parempi yli- kuin alipukeutuminen. En ainakaan hapaissyt itseani miniana.

Vierailija
5/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:46"]Törmäsin ruotsinlaivalla entiseen opettajaani. Päälläni olivat tikkitakki, trikoopaita ja farkut sekä matalakorkoiset saapikkaat. Opettajan kasvoilta paistoi inho kun hän näki minut.

[/quote]

En usko että johtui vaatteista

Vierailija
6/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:46"]Törmäsin ruotsinlaivalla entiseen opettajaani. Päälläni olivat tikkitakki, trikoopaita ja farkut sekä matalakorkoiset saapikkaat. Opettajan kasvoilta paistoi inho kun hän näki minut.

[/quote]

En usko että johtui vaatteista

[/quote]

:DDDDD

Vierailija
7/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime loka-marraskuussa metsässä lenkillä ja riisuin juostessani hupparin pois. Juoksin siis pitkissä housuissa ja hihattomassa paidassa ja vastaani käveli viisi itämaista, ehkä intialaista tms, turistia talvivaatteissa. Oli toppatakit, hanskat ja pipot kaikilla ja ilmeet oli näkemisen arvoiset kun meikätyttö paineli kesävaatteissa ohi :D

Vierailija
8/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilasku nigerialaiselle kenttäpahaselle, täysin muslimialuetta. Lähdin miesystäväni kanssa jaloittelemaan. Päälläni toppi, niukat shortsit ja sandaalit. Olin niin tiiviin ja avoimen tuijotuksen kohde, että jopa miesystäväni ahdistui. Päätimme palata suosiolla koneeseen.

Silloin olin alipukeutuntu ilmeisesti joittenkin mielestä.

Vierailija
9/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ruotsinlaivalla entiseen opettajaani. Päälläni olivat tikkitakki, trikoopaita ja farkut sekä matalakorkoiset saapikkaat. Opettajan kasvoilta paistoi inho kun hän näki minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi