Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset, juoppo kansa...

Vierailija
20.08.2014 |

...vai olemmekohan? Perussuomalainen kansanedustajakin osaa näköjään argumentoida fiksusti.

http://hannamantyla.puheenvuoro.uusisuomi.fi/174097-suomalainen-alkoholipolitiikka-tulossa-toivottavasti-tiensa-paahan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ilkeitä ja kiusaamishaluisia. Suomalaisista tulle vuosi vuodelta vaan ilkeämpiä tai sitten mun silmäni vaan avautuvat sille ilkeydelle mitä aiemminkin on ollut mutten ole tajunnut.

Vierailija
2/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja en äänestä mutta hänen kanssaan olen aivan samaa mieltä.

Suomen alkoholipolitiikka on silkkaa kiusantekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa nostat tämän persu-alkoholijutun vielä esille?

Vierailija
4/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä kaikenlaista tekstiä, mutta kysymys kuuluukin: miksi alkoholi on niiiiiin tärkeää suomalaisille? Miksi? Ilmankin voi elää.

Minun puolesta alkoholia voi myydä 24/7 missä vaan, mutta se että sille on tarvetta 24/7, pistääkin miettimään.

Vierailija
5/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:27"]

Onhan siinä kaikenlaista tekstiä, mutta kysymys kuuluukin: miksi alkoholi on niiiiiin tärkeää suomalaisille? Miksi? Ilmankin voi elää.

Minun puolesta alkoholia voi myydä 24/7 missä vaan, mutta se että sille on tarvetta 24/7, pistääkin miettimään.

[/quote]

Se on yksi pielessä oleva asia muiden joukossa. Eihän kukaan ole sitä tärkeimmäksi nostanutkaan.

Vierailija
6/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:27"]Onhan siinä kaikenlaista tekstiä, mutta kysymys kuuluukin: miksi alkoholi on niiiiiin tärkeää suomalaisille? Miksi? Ilmankin voi elää.

[/quote]

Ilman musiikkiakin voi elää, tai kirjoja, tanssia, matkailua, autoa, televisiota, ranskalaisia juustoja, metsästystä, uskontoa, internetiä, ...

Vierailija
7/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:27"]Onhan siinä kaikenlaista tekstiä, mutta kysymys kuuluukin: miksi alkoholi on niiiiiin tärkeää suomalaisille? Miksi? Ilmankin voi elää.

[/quote]

Ilman musiikkiakin voi elää, tai kirjoja, tanssia, matkailua, autoa, televisiota, ranskalaisia juustoja, metsästystä, uskontoa, internetiä, ...

[/quote]

Veikkaan että kuitenkin ymmärsit pointin, vaikka veditkin täysin yli.

Vierailija
8/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

Veikkaan että kuitenkin ymmärsit pointin, vaikka veditkin täysin yli.

[/quote]

Millä tavoin tuo oli ylivetämistä? Millä tavalla nuo luetellut asiat ovat tärkeämpiä kuin alkoholi? No auto ja internet tietenkin ovat, mutta nuo muut.

Vierailija
9/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en käytä alkoholia ollenkaan ja täysin suomalainen olen. En ole raitistunut ex juoppo enkä uskis. Että melkoista yleistystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan