Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ekasta yrityskierrossa raskautuneita?

Vierailija
19.08.2014 |

Onkohan meitä montaa? Tuntuu että raskaudesta kertoessakin pitää yrittää peitellä, kuinka helposti me tämä lapsi saatiin alulle, kun kaikki puhuvat aina että "ei niitä lapsia niin vain tule kun haluaa" jne. En halua loukata ihmisiä ja kertoa että toisilla voi tullakin helposti.

Rv 19+3 ja toinen lapsi jo 1. kierrosta napannut

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ekasta (km), toinen toisesta kierrosta (terve lapsi syntyi aikanaan) ja kolmas toisesta kierrosta (km). Nyt onkin niin etten uskalla raskautua noiden keskenmenojen pelossa, varhaisia olivat muttei ihan niin etteikö olis ehtinyt jo sisäistää ajatusta vauvasta (rv 11 ja 12 tapahtuivat). 

Vierailija
2/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaa tehtiin puoli vuotta, tokaa 1,5 vuotta ja kolmonen tuli kertalaakista. Aika tuuripeliä siis. :)

Vierailija
4/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa ekasta kierrosta, joista kolme lasta. Itse taas olen ollut käsityksessä, että on ihan yleistä jos heti tärppää.

Vierailija
5/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta. Juuri edellisessä kuussa olin käynyt gynellä, joka epäili että minulla on PCOS ja "mitä luultavimmin raskaaksi tuleminen hyvin haastavaa". Miehen kanssa päätettiin heti aloittaa vauvan yrittäminen, jos siinä vaikka menisi vuosia. Minun piti osallistua johonkin PCO-tutkimukseenkin seuraavien kuukautisten jälkeen, mutta eihän niitä sitten koskaan kuulunutkaan. Seuraavat neljä saivat alkunsa 2.-3. kierrosta.

Vierailija
6/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa yritettiin 1,5v, toinen tokasta kierrosta, kolmas ekasta kierrosta. Ja en oo kyllä juurikaan mainostanu aikanaan tuota kohtuullisen pitkää esikoisen yrittämistä sen kummemmin kuin noita helppoja alkuja.

Vierailija
7/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni helposti raskautuville tulee myös helposti keskenmenoja. Ei tietysti kaikille. Itse olin vuoden sisään neljä kertaa raskaana, kun kolme meni kesken. Se neljäs pysyi matkassa. Ja jokainen ns. kertalaakista. Liittyy ilmeisesti siihen, että jos munasolut hedelmöittyy tosi helposti, hedelmöittyy myös niitä huonojakin, jotka sitten eivät lähdekään kehittymään kunnolla. Eli asioilla on aina kääntöpuolensa. 

Vierailija
8/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa, jos raskautuu helposti, tuleeko keskenmenojakin helposti? Tai jos ne, jotka eivät raskaudu helposti, saavat aikaisia keskenmenoja, joista eivät edes tiedä.

Vierailija
9/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaana minäkin kaksi kertaa.

Vierailija
10/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

One time was enough..

Vierailija
11/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni miehensä kanssa alkoivat yrittämään raskautta 35-vuotiaana ja tärppejä tuli ekasta kierrosta ainakin 3, mutta menivät kesken. Nyt hän on onnellisesti raskaana :) Minä taas en ole keskenmenoja saanut, mutten kertalaakistakaan koskaan raskautunut. Ystäväni sanoi, että olisi mieluummin raskautumatta kun saisi noita keskenmenoja (2 niistä oli vielä keskeytyneitä keskenmenoja), ja minä taas ajattelin, että tulisinpa edes raskaaksi, että tietäisin edes voivani raskautua!

Vierailija
12/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Kaksi kertaa raskautunut ekasta yrityskierrosta. Ja vieläpä juuri siitä ekasta rakastelusta ilman kondomia. Helppoa kun tuntee tarkasti kiertonsa ja munasolun irtoamisen. 

Vierailija
13/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ekasta kierrosta ja kolmas raskaus alkoi ehkäisyrenkaasta huolimatta, sitä ei kai voi tähän laskea mukaan, kun ei todellakaan yritetty lasta, vaan haluttiin ehkäistä. Eipä ole paljoa tullut huudeltua, että helposti raskaudun, koska se voi jotakuta loukata. Outoa, mutta niin se vaan on. Ihmiset on kateellisia niin ihme asioista. Ihan kuin helposti raskautuvat pystyisivät asiaan jotenkin vaikuttamaan, ja ovat ilkeitä ihmisiä kun tulevat helposti raskaaksi. 

Vierailija
14/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppi, 4 kertaa eka laakista, vaikka olin jo yli 30 v.

T viiden terveen lapsen äiti

Vierailija
15/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Hieman yllätti :)

Vierailija
16/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 tärpännyt 1. kierrosta.

Vierailija
17/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ekasta kierrosta.

Vierailija
18/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eka yrittämällä, kolmas kolmannella kerralla.

Vierailija
19/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4

Vierailija
20/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika on ja ekasta kierrosta tärppäsi. Yllätyin kovasti, koska minulla oli teini-iässä hyvin paha anoreksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä