Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero- miten tästä eteenpäin?

Vierailija
19.08.2014 |

Ero tuli enkä tiedä miten jatkaa eteenpäin, olen muuttanut toisesta kaupungista nykyiseen kaupunkiin jossa olen asunut mieheni kanssa aina, minulla ei ole paljon ystäviä, joten heistä ei juuri ole tueksi. Töissä olen yrittänyt hukuttaa huolet ja surun, mutta töissäolokin tuntuu vaan pahentavan tätä oloa. Minulla on lapsi, joten olen yksin täällä vieraassa kaupungissa lapseni kanssa, en haluaisi palata "kotiin", mutta pelkään, että en selviä tästä. Voiko tästä selvitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narunjatkoks

Vierailija
2/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siitä selviää, sehän on vain päivä kerrallaan -tyyppistä puurtamista, ensin asunnon hankkiminen, sitten muutto, loput tarpeelliset tavarat jne. Hoidat lapsen ikävän ja siinä sivussa sen oman surutyösi. Jos tuntuu niin voit kysyä terveyskeskuksesta tai työterveydestä mahdollisuutta tavata esim. psykiatrinen sairaanhoitaja jonka kanssa voit puhua luottamuksellisesti, ja joka osaa tarvittaessa ohjata eteenpäin jos lisäavun tarvetta on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sinulle! Täällä kohtalotoveri, mies muutti pois viime viikolla, ja vaikealta tuntuu edes ajatella miten tästä voi päästä yli. Asun onneksi lähellä tukiverkkoja, vaikka en oikein osaa apua pyytää keneltäkään. Ehkä sinunkin kannattaisi muuttaa lähemmäs omaa perhettäsi, maisemanvaihdos voisi auttaa muutenkin eroprosessissa. 

Jaksamista ja voimia!

Vierailija
4/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selviää! Aika parantaa, on aikamoinen klisee, mutta niin totta. Ensin perusasiat hoidat. asunto, työ, lapsen hoito ym. rutiinit auttaa.

Kavereita saat kun haet sopivia harrastuksia, jotain äiti-lapsikerhoja, seurakuntakerhoja ym. toisaalta en tiedä lapsesi ikää?

Kyllä elämä kantaa.  

Vierailija
5/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin neljä vuotta sitten ja jäin yhteishuoltajana yksin ilman tukiverkkoa entiseen kotiini. Hyvin olen pärjännyt, ylämäkiä, alamäkiä ja välillä ihanaa vapautta tehdä aivan mitä huvittaa välittämättä aikatauluista. Mitään en kadu, kaipaan vain toisen aikuisen läheisyyttä ja keskustelua. Ehkä sit joskus...

M39

Vierailija
6/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te pärjäätte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi