Kuinka nainen voi lähestyä vanhempaa miestä hienotunteisesti?
Minä olen 26-vuotias nainen, ikäeroa polttelevan kiinnostavan vanhemman miehen kanssa vajaa 20 vuotta, molemmat sinkkuja. Miehen puolelta kaksimielisiä juttuja, silmäniskuja. Aukaisee ovet, tarjoutuu hakemaan kahvia. Kiusoittelee ja kutsuu lempinimillä. Ajoittain puhuu ihan vakaviakin. Toisaalta mies on krooninen flirttailija, epäilemättä melkoinen naistenmies.
En haluaisi täysin menettää kasvojani, mikäli olen tulkinnut kiinnostuksen väärin. Selkeästi hän pitää minusta, mutta toisaalta pohdin, olenko vain hauska "leikkikalu", jota härnätä päivän piristykseksi. Näkeekö hän minut naisena vai tyttönä?
Toisaalta itse kokisin itseni kovin imarrelluksi, jos joku kautta rantain antaisi ymmärtää, että pitää minusta kovasti. Ei kai sellaisesta voi loukkaantua, jos se hienotunteisesti esitetään, vaikka itse ei ehdotuksille ihan lämpenisikään. Kylmästi ajatellen 40+ miehelle luulisi olevan melkoista egoboostia, jos näin nuorelle naiselle kelpaa... Olen ulkonäöllisesti viehättävä, enkä tyhmä ollenkaan.
Kaikista harmittavinta olisi, jos mies nauraisi ehdotukselleni ikäeron vuoksi... Tai huvittuisi. Ja kiusaantuisi siitä, että olen ymmärtänyt hänen flirttinsä liian vakavaksi. Epäilemättä tapaamme ainakin ohimennen työkuvioiden takia tulevinakin vuosina. Mietin vain, että kumpi olisi kiusallisempaa - pakit, vai se, että olisin ollut seksisuhteessa hänen kanssaan. Pakit tuntuntuvat ehdottomasti huonommalta ajatukselta...
En ole vakavaa suhdetta hakemassa, hyvänen aika. Haluan häntä vain niin kovin, että olen ihan järkijättöinen... :/
Turha lienee mitään tekosyitä keksiä, ilman kiertelyä ajattelin yksinkertaisesti kysyä, joisiko hän kanssani kupin kahvia töiden jälkeen. Tuossa olisi ehkä mahdollisuus istua lähelle ja koskettaa. Muita ideoita?
Olen ihan solmussa! :)
Kommentit (5)
Onhan toi ikäero joo, mutta jos siinä on vaan seksistä kyse, niin ei kai siinä sitten mitään, kun molemmat on aikuisia!
Varo vaan ettet ihastu, sitten onkin vaikeempi tilanne. Mutta muuten vaan isket kiinni, niinkuin kirjoitit, niin onhan se varmaan ainakin piristävä juttu sille miehelle.
Mieti vielä.
T. Been there, done that
2 puolesta, yksi vastaan.
Mikä meni kirjoittajalla 4 pieleen?
Ap
Anna mennä vaan, tuollanen olis varmaan aika monen nelikymppisen miehen päiväuni =) Tuskin se sulle nauraa, eteenkin jos oot edes yhtään sievä.