Oletko sinä tai tuttusi jonkun julkkiksen kaksoisolento?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kenen?
Onko tullut hassuja tilanteita? esim. pyydetty nimmaria?
No ei ihan nimmaria sentään pyydetä, mutta muuan naispuolinen tuttavani on ihan Juha Sipilän näköinen, paitsi ei yhtä kaljuuntuva (lyhyttukkainen kylläkin).
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni muistuttaa aika paljon Jenni vartiaista. Siksi mä hänen kanssa naimisiin meninkin.
No jos on yhtä mukava kuin Jenni niin on sulla hyvät oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan kassapoika näyttää aivan Criminal Minds -sarjan Spencer Reidilta, en nyt muista sen näyttelijän nimeä.
Mikä kauppa? Reid on ihana :)
Joku aika sitten kun tein vielä aamuvuoroa töissä, metroa odotti samaan aikaan kanssani mies joka oli niin paljon Jason Stathamin näköinen, että meinasin mennä mainitsemaan asiasta hänelle. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, oliko hänellä myös samanlainen ääni kuin Stathamilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sandra Bullockiksi nimitellään mutta sitten asiaan eli ettikää mulle Hugh Laurien kaksoisolento ja lähettäkää tänne tai voin tulla vaikka hakemaankin on se niin kuuman komia!Maksan tuntuvan löytöpalkkion!
Jos oikeasti ollet kuin Sandra Bullock niin älä nyt mihinkään kaksoisolentoon tyydy!Ei muuta kun aidon miehen perään vaan.On se niin kuuman kaunis nainen!
Ai,ai miks tää naurattaa mua?Siinä meillä olis komea pari av Buldog ja aito Laurie!Kyllä siinä salamavalot välkkyis ja lempi leiskuis.
Lähisukulainen on ilmetty Pirkka-Pekka Petelius. Oli sitä jo nuorempana ja samoin näyttävät toisiltaan vielä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sandra Bullockiksi nimitellään mutta sitten asiaan eli ettikää mulle Hugh Laurien kaksoisolento ja lähettäkää tänne tai voin tulla vaikka hakemaankin on se niin kuuman komia!Maksan tuntuvan löytöpalkkion!
Jos oikeasti ollet kuin Sandra Bullock niin älä nyt mihinkään kaksoisolentoon tyydy!Ei muuta kun aidon miehen perään vaan.On se niin kuuman kaunis nainen!
Ai,ai miks tää naurattaa mua?Siinä meillä olis komea pari av Buldog ja aito Laurie!Kyllä siinä salamavalot välkkyis ja lempi leiskuis.
Nyt mä aion sanoa rumasti ja pyydän jo valmiiksi anteeksi mutta et ole tainnut nähdä sen vaimoa?Se voi olla että toi Sandra look alike olis sen makuun liian korea ja joku perus av mamma iskis siihen mieheen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni paras kaveri näyttää ihan Musen laulajalta.
Oih <3
Isäni on varsinkin bisnespuvussa kovasti Jorma Ollilan näköinen. Isäkin kulki työelämässä ollessaan työmatkoja lentäen, ja Vantaan kentällä usein turistit tönivät toisiaan kylkeen että "kato kato!". Äitiä jopa hiukan huolestutti, että joku sekopää kidnappaa "superjohtajan".
Vierailija kirjoitti:
Isäni on Jari Sillanpää.
Sinun isäsi on sitten minun mieheni... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on Jari Sillanpää.
äiskä <3 <3 <3
Kaveri näyttää ihan nuorelta Vesku Loirilta. Toivottavasti ei näytä vanhana samalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on Jari Sillanpää.
äiskä <3 <3 <3
:D Nyt pois Vauva-palstalta ja keskityt siihen opiskeluun! :D
En minä eikä tuttuni, mutta äsken oli Urheiluruudussa jääkiekkoilija Matilda Nilsson, joka on ilmetty Sebastian Vettelin sisko.
http://www.leijonat.fi/media/jw_sigpro/190912%20Naisten%20Liiga%20avaus…
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Sebastian_Vet…
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan kassapoika näyttää aivan Criminal Minds -sarjan Spencer Reidilta, en nyt muista sen näyttelijän nimeä.
Söpö
Vierailija kirjoitti:
En minä eikä tuttuni, mutta äsken oli Urheiluruudussa jääkiekkoilija Matilda Nilsson, joka on ilmetty Sebastian Vettelin sisko.
http://www.leijonat.fi/media/jw_sigpro/190912%20Naisten%20Liiga%20avaus…
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Sebastian_Vet…
Tai veli. Ei ole erityisesti tytön näköinen tuo Matilda.
Mä näytän Jyrki Sukulan äidiltä. Siis Kassialmalta.