Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti mitä vastuun pakoilua

Vierailija
19.08.2014 |

Lapsi meni ensimmäisenä kouluaamuna viikko sitten odottamaan kolulaiskuljetusta... Ei tullu bussia. Koulussa sitten selvisi että reitti ja aikatalu on muuttunut, olisi pitänyt itse kesän aikana huomata seurata joukkoliikennesivuilta. No nyt koulureitti kulkee muutaman sata metriä kauemman risteyksen kautta kuin aikaisemmin. Koulussa sanottiin että he eivät voi mitääitään sille että joukkoliikenteen reitit muuttuu. Kysyin syytä muutokseen joukoliikenteestä ja siellä taas sanottiin että muutos on tehty koulun pyynnöstä. Eilen sitten tupsahti wilmaan aikataulut uusista bussireiteistä, viikkohan tässä vasta ehdittiin käydä kolulua kun aletaan infota asioita, joka olisi pitänyt kertoa viimeistään viikko ennen koulun alkamista.

Kiitos että sain päästää höyryjä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä! Mua alkoi ärsyttää sun puolesta!

Vierailija
2/4 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan ne aikataulut muuttuvat syksyllä, eli sikäli kyllä olisi pitänyt ottaa selvää! aikataulusta. Samalla olisi selvinnyt sinulle myös uusi reitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunko pitää tiedottaa teille aikatauluistakin? Eikö riitä, että joku hoitaa kuljetuksen puolestanne?

Ei mulle ainakaan kotiin tuut kukaan kertomaan, jos mun tai lapsen bussiaikataulu tai reitti muuttuu. Onko ap huomannu, että tän palstan lisäksi netissä on paljon muutakin sisältöä?

Lapsi ootteli viikon väärällä pysäkillä, ja nyt  vasta sulle kerrotaan asiasta (sekin epämääräsesti wilmassa)? On juu tosi outoa, lapses on kuitenkin varmaan ton koulun ainoo oppilas, ni uskois opettajilla olevan aikaa tulla hakemaan ihan kotiovelta asti.

Vierailija
4/4 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tässä pakoilee vastuuta? Eiköhän jokaisen omalla vastuulla oo ottaa selvää aikatauluista ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän