Ilta-Sanomien uusin juttu kevytkenkäisistä suomalaisnaisista
Oikein ylpeilevät kuinka helposti lohkeaa ulkomaalaisille miehille, etenkin lattareille ja afrikkalaisille.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288727136779.html
Muutamia poimintoja:
"- Ei sillä niin ole väliä, mistä tyyppi on kotoisin. Suomalaisnaiset ovat helppoja, riittää kun vähän hymyilee ja käyttäytyy ystävällisesti hetken, June S. puolestaan kommentoi."
"Merjan ja Veeran mukaan Exoduksessa käy usein naisia, jotka pitävät miesten antamasta huomiosta. He tanssivat käytävillä, ja yleensä myös saavat seuraa."
"22-vuotiaat Miraksi ja Iinaksi esittäytyvät neidot ovat puolestaan menettäneet sydämensä afrikkalaismiehille, kuten tansanialaisille ja nigerialaisille."
"Olen asunut aika paljon ulkomailla, joten minulle ulkomainen mies ei ole enää niin ihmeellinen. Mutta olen huomannut monien naiskaverieni olevan ulkomaalaisista ystävistäni innoissaan. Heidät on helppo iskeä kivalla aksentilla, Kallio naurahtaa."
Kommentit (5)
Tämä suomalaisnaisten katkera mustamaalauskampanja on yhden IS-toimittajan missio. Vastaavia juttuja Virossa tai Thaikuissa huoraavista (ja reissuillaan lapsia hyväksikäyttävistä) miehistä voisi myös kirjoittaa.
Kaiken maalaiset miehet ovat helppoja. Baari kun baari , niin aina sieltä joltain mieheltä irtoaa. Sekä suomalaisilta että ulkomaalaisilta! Kyllä miehet ovat kevytkenkäisiä!
Lopussa tämä legendaarinen väite: "- Ihmettelen, miten niin on käynyt, että suomalaiset miehet ja naiset ovat voineet kasvaa niin eri suuntiin. Eromme ovat valtavia käyttäytymisen, sosiaalisuuden ja puheliaisuuden suhteen, Huotari summaa."
Hah mitä paskaa. Olen 26-vuotias mies, ollut töissä ulkomailla ja tutustunut monista eri kansalaisuuksista tuleviin naisiin. Eipä ole mitään niin sulkeutuneita kuin suomalaiset naiset. Ulkomailla kun menin naisille baarissa juttelemaan selvinpäin, puhetta tuli kyllä takaisin aina ilman mitään sen kummempaa kangertelua, oli nainen sitten kiinnostunut tai ei. Suomessa ihan toinen homma.
Päivällä kun menee naisia iskemään, niin siinä vasta eroa onkin (ehkä siksi että kukaan ei ole humalassa). Ulkomailla naiset ovat aina olleet kyvykkäitä keskustelemaan kun heitä lähestyy jollain kysymyksellä. Suomessa on paljon näitä, jotka eivät saa kuin parin sanan vastauksia suustaan.
Eikä siis millään pahalla, mutta jos nyt suomalaisnaisilla on jotain ihme käsityksiä omasta paremmuudesta, niin nyt jo pää pois pensaasta.
Lopussa tämä legendaarinen väite: "- Ihmettelen, miten niin on käynyt, että suomalaiset miehet ja naiset ovat voineet kasvaa niin eri suuntiin. Eromme ovat valtavia käyttäytymisen, sosiaalisuuden ja puheliaisuuden suhteen, Huotari summaa."
Hohhoijaa. Suomalaisnaiset ne ovat miehetkin pääasiassa kasvattaneet, että ehkä se syy löytyy sitten sieltä. Tai sitten se vika löytyy ihan vaan naisen katsoessa peiliin. Hyvin käyttäytyviä, sosiaalisia ja puheliaita suomalaismiehiä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta harvoinpa heille mikään helppo jakorasia kelpaa.