Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä aikuisten illanistujaisissa esim saunaillassa

Vierailija
19.08.2014 |

Erilaisista peleistä ja leikeistä? Onko pakko aina leikkiä jotain, itse tykkäisin vaan olla, jutella ja rentoutua. Viihtyä ihmisten seurasta. Mitä mieltä muut leikeistä ja peleistä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoitumista?

Vierailija
2/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:18"]

Telakoitumista?

[/quote]

ei vaan ihan vaikka aliasta jne pullonpyöritystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, naurettavaa, lapsellista. Ei kiitos.

Vierailija
4/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan makuasioita niin kuin mikä tahansa muukin; toiset tykkää peleistä ja toiset ei. Itse en erityisemmin ole pelinaisia, vaan juttelisin vaan mieluummin. Tai sitten ihan kunnon urheilua, tyyliin jalkapalloon voisin osallistua :)

Vierailija
5/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:19"]

Telakoitumista?

[/quote]

ei vaan ihan vaikka aliasta jne pullonpyöritystä

[/quote]

Pullonpyöritystä? Pelaako aikuiset oikeesti tämmöisiä? XD

Vierailija
6/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Pääsen tuollaisiin illanistujaisiin harvoin, joten haluan kuulla kaikkien kuulumiset enkä selittää sanoja. Toki jos ollaan pitkän kaavan mukaan niin lyhyehkö pelituokio jossain välissä voi olla ok.

Vierailija
7/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia pelejä ja leikkejä. Olen sanonut kavereille, etten pelaa enkä sauno.

Vierailija
8/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli huomata että joillakin huumori ja lapsenmielisyys on kadonnut kokonaan aikuisuuden myötä. Tosin toisille sopii viinilasi selkä suorana ja tylsät small talkit ja toiset tykkää hyppiä vaikka vesilätäköissä aikuisena kaatosateella. Tylsä elämä niillä jotka nauraa aikuisille jotka esim pelaa pullonpyöritystä. Kuolette kärttyisinä vanhuksina yksin miettien kuinka tylsä elämä oli.

Vierailija
9/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoitumista?

[/quote]Siis tapahtuuko tuota oikeasti..?

Vierailija
10/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Tuntuu keksimällä keksityltä ajanvietolta, mielummin rentoa höpöttelyä!

Vierailija
11/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin pelataan illanistujaisissa lautapelejä!! Uusvanha suosikki on Haluatko miljonääriksi. Se oli joskus muinoin tv-visailuna, ihan sikahauska peli.

Vierailija
12/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku trivial menee, mutta seuraleikkejä inhoan.

Vierailija
13/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:14"]No joku trivial menee, mutta seuraleikkejä inhoan.

[/quote]

Trivial nyt on varmaan tylsintä mahdollista puuhaa. Sitä pelataan vaan silloin kun ei edes ole mitään puhuttavaa

Vierailija
14/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:14"]No joku trivial menee, mutta seuraleikkejä inhoan.

[/quote]

Trivial nyt on varmaan tylsintä mahdollista puuhaa. Sitä pelataan vaan silloin kun ei edes ole mitään puhuttavaa

[/quote]

Mites se nyt menikään, mieleltään pienet ihmiset puhuvat muista ihmisistä, keskinkertaisuudet tapahtumista ja suuret ihmiset ajatuksista... Minun kaveripiirissäni on käynyt niinkin, että itse pelaaminen on unohtunut, kun on alettu keskustella esim. jonkun vastauksessa esiintyneen kirjailijan tuotannosta tai todettu, että Original-pelissä esitetty luonnontieteellinen tieto on vanhentunutta. Lisäksi varsinkin, jos olemme pelanneet isommalla porukalla, olemme saattaneet alkaa muodostaa liittoutumia toisten pois pelaamiseksi. Ja kerran olen vetänyt kaksinpeliä koko yön "mestaria" vastaan, joka ei vain ole voinut uskoa minua vielä itseään paremmaksi pelissä. Taisin voittaa hänet viisi kertaa putkeen, ennenkuin hän totesi, että minulla on häntä parempi nippelitietomuisti.

Vierailija
15/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks kaikki pelit. Ainoastaa alias menettelee.

Vierailija
16/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään! Siis ei mitään kauheen aktiivista vaan sellaista, jota pelataan pöydän ääressä. Siis lautapelit, jotkut muut visat jne. Ei tietenkään koko aikaa, mutta yleensä siinä samalla voi jutella ja nautiskella sitä viiniä.

Vierailija
17/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:14"]No joku trivial menee, mutta seuraleikkejä inhoan.

[/quote]

[/quote]

Mites se nyt menikään, mieleltään pienet ihmiset puhuvat muista ihmisistä, keskinkertaisuudet tapahtumista ja suuret ihmiset ajatuksista... Minun kaveripiirissäni on käynyt niinkin...

[/quote]

Kuin sä tosta vastauksesta päättelit mitä esim. mun tai muiden trivial pursuitia pelaamattomien ihmisten kaveripiireissä tai illanistujaisissa keskustellaan?

Vierailija
18/18 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pelata jotain? Menee koko ilta hukkaan, kun ei ehdi juttelemaan kuulumisia, keskustelemaan luetuista kirjoista ja nähdyistä elokuvista. Olisin todella pettynyt, jos ilta menisi siihen, että tuttu porukka heittää noppaa.

Jos pelataan, niin pokeria ja kunnon rahasummista. Silloin se on kunnon viihdettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi