Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne outoa, kun aikuinen nainen kertoo

Vierailija
19.08.2014 |

... "saaneensa valita" itselleen uuden tuoksun? Siis eikös yleensä lähemmäs kolmikymppisillä työssä käyvillä naisilla ole kontrolli omista rahoistaan ja päätösvalta, mitä niillä ostaa? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:15"]

Oletpas ap katkera :D

[/quote]

Siis katkera mistä? Siitä, että joku "saa valita" (ilmeisesti miehen luvalla) itselleen uuden tuoksun? :D Mulla on kiitos vaan ihan omat rahat, joilla voin halutessani ostaa mitä vain. 

[/quote]

Nämä bullavien puolustelevat herkistelykommentit on niin hauskoja, tyyliin: oletpas sinä ilkimys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Vierailija
5/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkääpä Pipsa rauhaan. Ja hei, järkyty ap, hän on jo YLi 30 :)

Vierailija
6/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin on puolison kanssa yhteiset rahat. Yhdessä keskustellaan mitä ostetaan, joten voisin nähdä, että jos haluaisin jotain mitä ei oikeasti tarvitse ja saisin myönnytyksen siihen mieheltä, niin silloin voisin itsekin tuumata noin.

Toisaalta myös jos esim. mies on tehnyt ostoksen naiselleen niin, että nainen on ollut mukana valitsemassa, niin silloinkin voisi käyttää tuollaista sanavalintaa.

Vierailija
7/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa jo, että kolmekymppinen läträä hajusteilla. Olen mieltänyt sen lähinnä mummujen ja WT-perheiden teinityttöjen puuhaksi.

Vierailija
8/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin tuon niin, että puoliso ostaa lahjaksi mutta itse saa valita?

Vierailija
9/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolli on kova, paitsi syöminkien suhteen.

Vierailija
10/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]

Mä ymmärtäisin tuon niin, että puoliso ostaa lahjaksi mutta itse saa valita?

[/quote]

Lisää koristeita hyllyyn?

Vierailija
11/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis katkera mistä? Siitä, että joku "saa valita" (ilmeisesti miehen luvalla) itselleen uuden tuoksun? :D Mulla on kiitos vaan ihan omat rahat, joilla voin halutessani ostaa mitä vain. 

Vierailija
12/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse voisin kyllä käyttää tuollaista ilmaisua vaikka silloin, kun edellinen hajuvesi (tai muu kosmetiikkatuote) on loppunut ja on aika ostaa uusi. Saan sitten jälleen valita tai käydä ostamassa sen uuden. Toisaalta miehenikin on usein koruja tai muita erityisiä juttuja lahjoittaessaan monesti pyytänyt minua valitsemaan jonkun suosikin jonka hän on sitten maksanut.

Vierailija
13/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hamppari oli toki ollut ihan liian iso ja ei tietenkään voinut mitään uutta kokeilla. Ei todellakaan mitään pahaa tässä, mutta blogin nimi (värikäs elämäni) ja asenne (muista elää, omistettu niille jotka osaavat rokata ja ottaa elämästä kaiken irti) ja sisältö eivät oikein kohtaa. Tia no, kukin tyylillään. Ehkä tässä sillä viitataan siihen, että uskalletaan rauhassa olla niin lihavia kuin halutaan? 

Vierailija
14/14 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:16"]

[/quote]

[/quote]

Tuollainen kuva minullekin aloituksesta kyllä tuli, kuten ylläoleva kuvasi. Katkera ilmesisesti siitä, että hänen ei tarvitse omia rahojaan tuhlata vaikka hajuvesiin vaan joku muu lahjoittaa sen hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän