Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa laihduttaa! Tsemppaa mua...

Vierailija
19.08.2014 |

Hei, oon laihduttanut nyt reilun kuukauden ja paino on tippunut 86 kilosta 81 kiloon... Nyt kuitenkin tympäsee niin vietävästi! Tuntuu niin loputtomalta kun painoa pitäis silti saada vielä se 20kg alaspäin... Tekis mieli hukuttautua pasta-altaaseen. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö herkkupäiviä? Mä en kestä laihista ilman niitä.

Miten laihdutat? Syöt säännöllisesti ja terveellisesti? Vai jonkun dieetin avulla? 

Muista liikkua säännöllisesti ja paljon. Se auttaa, kun laihtunut iho helposti alkaa roikkumaan ja vaikka kova liikunta ei auta pudottamaan painoa, niin vartalo alkaa näyttämään paremmalta.

Mä aloitin tänään paaston ja toivon jaksavani tätä pidempään kuin sen 3 päivää.

Vierailija
2/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kauheasti pitäny herkkupäiviä mutta ens viikolla on yks päivä että saan syödä lemppariruokaani... Yritän olla pitämättä mitään ahmimispäiviä kun yritän löytää sopivan tasapainon.

Laihdutan ihan niin että syön vähemmän kuin kulutan, paljon vähärasvaista lihaa, vihanneksia, marjoja... Aika perussettiä. Liikun 3-4 kertaa viikossa plus työmatkapyöräilyt. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee peilin eteen puristelemaan mahaasi niin etköhän taas tokene

Vierailija
4/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama juttu. Sain tiputettua painoa 102->95 todella helposti kesän aikana, mutta nyt tökkii. Paino jumittaa tuossa 94-95 välillä ja tavoitteena olisi pudotella vielä vähintään se 20 kiloa. Olen 173 cm pitkä.

Vierailija
5/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin siinä, että laihdutat. Älä laihduta vaan muuta elämäntapojasi niin, että et joudu luopumaan täysin mistään. Tällöin ei tule pakonomaista himoa mihinkään "kiellettyyn." Kun on fiksu ruokavalio niin ei tarvitse kitkuttaa nälkäkuurilla.

Vierailija
6/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä rakennan ruokavaliota jolla elän loppuelämäni... Mutta koska haluan painoa pois niin miinuskaloreilla on pakko vetää kuitenkin jonkin aikaa ja muutos on suuri entiseen. Siksi rankkaa :( Ap.

Vierailija
7/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain siinä on pielessä, koska itselläni on uusittu ruokavalio enkä koe mitään ongelmia tämän kanssa. Syön ihan tavallista ruokaa eikä mitään himoja ole ollut

t.6

Vierailija
8/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok no en tiedä sitten mikä mättää :) Uskon että olen vaan aina ollut niin kova herkuttelemaan että muutos on kova... Ehkä jonain päivänä ei enää himota pizza ja pasta :) Ap.

Vierailija
9/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et syö pastaa ja pizzaa? Itse syön joka päivä pastaa/makaronia/perunaa tms. Pizzankin voi tehdä itse.

Vierailija
10/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa motivaatio kuvat ja videot. Katso vaikka sitä Jutta ja puolenvuoden superdieetit ohjelmaa, siinä on niin hyvä meno ja meininki että mua se motivoi tosi paljon! Saan siitä hirveästi inspiraatiota ja jonkun ihmeen energia latauksen :D ei tee yhtään mieli herkkuja enää. Alkaa vaan himottaa treenata.

en tiedä toimiiko muilla mutta kokeile/kokeilkaa.

myös tavoitevaate tai palkinto voi olla hyvä motivaattori.

Vierailija
11/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:47"]Hei, oon laihduttanut nyt reilun kuukauden ja paino on tippunut 86 kilosta 81 kiloon... Nyt kuitenkin tympäsee niin vietävästi! Tuntuu niin loputtomalta kun painoa pitäis silti saada vielä se 20kg alaspäin... Tekis mieli hukuttautua pasta-altaaseen. 

[/quote]

5 kiloa kuussa on tosi hyvin! Itse saanut 10 kiloa 3 kk.hidasta hidasta. Ja viellä 70 kiloa pudotettavaa:/(((

Vierailija
12/12 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:47"]Hei, oon laihduttanut nyt reilun kuukauden ja paino on tippunut 86 kilosta 81 kiloon... Nyt kuitenkin tympäsee niin vietävästi! Tuntuu niin loputtomalta kun painoa pitäis silti saada vielä se 20kg alaspäin... Tekis mieli hukuttautua pasta-altaaseen. 

[/quote]

Kiitos kun kannustit! Yritetään vaan jaksaa, lopussa kiitos seisoo! :) Ap.

5 kiloa kuussa on tosi hyvin! Itse saanut 10 kiloa 3 kk.hidasta hidasta. Ja viellä 70 kiloa pudotettavaa:/(((

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme