Onko muilla loppunut seksielämä nelikymppisenä?
Vai vieläkö teillä on miehenne kanssa seksielämää?
Kommentit (29)
Olen seksikaupassa töissä. Eniten dildoja ostavat yli 40v. Naiset. Et siis ole ongelmasi kanssa yksin.
Nythän se vasta alkoikin kunnolla, ennen oli sellaista hissuttelua...
Parantunut on seksielämä iän ja lastensaannin myötä. Saimme juuri iltatähtemme, mä yli 49 mies vähän alle, ja seksi on kuin alkuaikoina. Lapset vaan lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta, mikä taas lisää himoja...hyvä kierre tämmöinen :)
Muutenkin vanhempana ja kokeneempana tuntee itsensä ja toisen paremmin ja kaikki estot katoaa (tosin mulla niitä oo ollukkaan)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:21"]Ei ole loppunut. Enemmänkin olisi jos ei teinit olisi koko ajan hereillä.
[/quote] Sama täällä. Yhdessä ollaan oltu 22 v. Seksiä on ja se on hyvää.
Päin vastoin, nyt tuntuisi olevan seksielämä vilkastumaassa uudeleen, kun lapset alkaa olla niin isoja että ovat aika paljon kodin ulkopulisissa menoissa ja mielle jää enemmän kahdenkeskistä aikaa.
Ei ole loppunut - luojan kiitos paranee vaan!! Eikä lopukkaan ellei joku sairaus vie haluja tai kykyjä. Tänään olemme kotitoimistolla ja äskenkin mies "tiedusteli" josko olisi aikaa pikku lounassessiolle;) Tottakai on!!
pari 50+/-
Viisikymppisenä seksi on ihanaa! Mielettömiä sessioita ja tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.