Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten allit saa pois?

Vierailija
19.08.2014 |

Siinähän se tuli, onko kellään tietoa tai kokemusta miten ne inhottavat allit saa pois? Teen kotona kaksi kertaa viikossa punttijumppaa, johon kuuluu tietysti myös käsitreeni, puntit ovat 4 kg, vain sellaisen "siipien räpyttelyn" teen 2 kg punteilla. Lisäksi käyn kaksi kertaa viikossa salilla ja teen sielläkin myös käsitreenin. Sauvakävelyllä käyn kerran-pari viikossa, talvella hiihdän, silloin tällöin käyn uimassa ja vesijuoksemassa, joskus pelaamassa sählyä ja sulkapalloa. Ylipainoa ei ole: 169 cm ja 65 kg, paino oli välillä alempana, mutta silloin en liikkunut näin paljon, joten kaipa se on lihasta eikä läskiä.

Muuten olen aika timmissä kunnossa, mutta alleille ei vaan tapahdu mitään. Ärsyttää, käsivarret muuten ok, mutta allien takia en halua pitää hihattomia paitoja. Voiko niille tehdä jotain, vai pitääkö vaan hyväksyä, että ne on luollista rupsahtamista yli 4-kymppiselle? :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole valitettavasti saanut millään. En ole ikinä ollut lihava (170 cm/70 kg), mutta treenaamaton. En ole siis mitään urheilua harrastanut, kuin lenkkeilyä, muutoin en ole kroppaa pahemmin rasittanut. Teini-iässä sain raskausarpia sinne tänne kasvun myötä (tuolloin 60 kg) ja valitettavasti myös alleihin. Nyt olen pari vuotta käynyt salilla ja haba on kasvanut kivasti siinä kuin muukin keho kehittynyt, mutta niin se vaan on, että kerran "revennyt" iho ei siitä enää kuroudu, minun ei auta kuin hyväksyä tämä. Ikää myös se 40. Jos sinulla ei ole näitä striioja käsivarsissa, niin käsittääkseni kovalla treenillä sulla vielä voikin kiinteytymistä tapahtua, tsemppiä! =)

Vierailija
2/21 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa millään treenillä alleja pois. Viime keväänä laihdutin 54 kiloon, pituus 165. Läskiä lähti kaikkialta muualta paitsi alleista. Hirvittävät pussit vaan hölskyivät. Tissit läks, mahamakkarat läks, mut allit on ja pysyy. Treeniä oon tehnyt vuosia ja ainoa ilo siitä on kasvaneet hauikset, jotka eivät saa alleja näyttämään pienemmiltä. Tämän vartalomallin on luoja suonut ja ei auta valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö leikkaamallakaan? :OO

Vierailija
4/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa millään treenillä alleja pois. Viime keväänä laihdutin 54 kiloon, pituus 165. Läskiä lähti kaikkialta muualta paitsi alleista. Hirvittävät pussit vaan hölskyivät. Tissit läks, mahamakkarat läks, mut allit on ja pysyy. Treeniä oon tehnyt vuosia ja ainoa ilo siitä on kasvaneet hauikset, jotka eivät saa alleja näyttämään pienemmiltä. Tämän vartalomallin on luoja suonut ja ei auta valittaa.

Meidän suvussa kaikilla naisilla ovat paksut käsivarret ja ikääntymismuutokset vielä korostavat sitä kun allit alkavat roikkua.

Ei tuohon ole muuta keinoa kuin treeni ja oikeanlainen pukeutuminen. Itse en ilkeä kulkea hihattomassa yläosassa kuin kotona juuri paksujen käsivarsien vuoksi.

Vierailija
5/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Aino Pennaselta. Hänellä on kamalat allit ja on yrittänyt saada niitä pois.

Vierailija
6/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö leikkaamallakaan? :OO

Pistoksilla täytettä jos pitää olla kuvauskunnossa.

Vierailija
7/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuttamalla ja punteilla

Vierailija
8/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin veitsellä.

Vierailija
9/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää luultavasti olla hoikempi, ei voi sitä ylimääräistä yhdestä kohtaa käskeä pois. Minulla taas on ihan narukädet :D

Vierailija
10/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla ylimäärästä ihoa, joka roikkuu? Että ei oo enää läskiä, mutta nahka ei kutistu takaisin mittoihin. Tosin ap ei tainnut koskaan olla mitenkään ylipainonen (vai ymmärsinkö väärin?), että ois semmoset ihopussit päässy syntymään.

Vierailija
11/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena voi treenillä vaikuttaa. Kannattaa välttää suuria painon vaihteluita.

Yli nelikymppiselle ei auta kuin kirurgin veitsi. En tiedä yhtäkään tapausta missä ruokavaliolla/treenillä voisi ikääntymisen aiheuttamaa allien roikkumista parantaa. Valitettava totuus. Sama juttu naaman roikkuminen, ikääntymisen vaikutukset pystyy korjaamaan vain kirurgin veitsellä.

Vierailija
12/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen fyysistä työtä, lisäksi puutarhahommia, on iso piha, jossa joutuu tekemään paljon fyysisiä hommia. Silti allit vaan roikkuvat. Olen 60kg/165cm nainen. Ikää 56. En kehtaa kesäisin kulkea lyhythihaisissa, kun käsivarret ovat niin rumat. Onko se vanhuus, kun nahka roikkuu?

Vierailija
13/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin teen fyysistä työtä, lisäksi puutarhahommia, on iso piha, jossa joutuu tekemään paljon fyysisiä hommia. Silti allit vaan roikkuvat. Olen 60kg/165cm nainen. Ikää 56. En kehtaa kesäisin kulkea lyhythihaisissa, kun käsivarret ovat niin rumat. Onko se vanhuus, kun nahka roikkuu?

Ikä saa sidekudoksen elastisuuden pettämään ja sille nyt ei vain voi mitään. Kannattaa siirtää huomio optisesti niistä käsivarsista vaikka keskivartaloon tai ranteeseen korun tai kellon avulla.

Vierailija
14/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coolsculpting

Vierailija
15/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleista en tiedä mutta eläinlääkäri sai skalpellilla

meidän kissalta pallit pois.

Vierailija
16/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras allivoide?

Vierailija
17/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. Ja minulla ei ole alleja. Treenaan 2-3krt viikossa kahvakuulalla. Ei oo hirveesti paino noussut elämän aikana. Vain raskauksien aikana.

Vierailija
18/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyvä kroppa täytyy vaan hyväksyä. Minä käppäilin viime kesänäkin hihattomissa ihan tuosta noin vain eikä kukaan pyörtynyt tai oksennellut nähtyään minut (+allit, hamsteripussit ja kaulan "vuosirenkaat" jne). Kirurgi voi toki auttaa mutta fakta on etteivät hekään voi ketään ikuisesti nuorena pitää. Elämä on. N44

Vierailija
19/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa: olen 41-v ja jojoilija. Pituutta on 170 ja paino on aikuisiällä vaihdellut 62-106 kg välillä. Myös lapsena olin lihava, 100kg meni rikki ensimmäistä kertaa 6. luokalla. Sittemmin olen "saavuttanut" se kahdesti uudelleen, mutta laihduttanut aina takaisin 70-80kg nurkille. Edellisestä suuresta pudotuksesta on 10 vuotta. Sen jälkeen paino nousi jälleen hiljalleen.

Olen nyt viime vuonna taas laihduttanut runsaasti, nyt painan 79kg. Tällä kertaa iho ei palaudu enää ollenkaan. Kaulan iho roikkuu, vatsan ja takamuksen iho roikkuu ja käsissä iho roikkuu ranteesta ylöspäin koko käsivarren matkalla.

Ehdottomasti pahin paikka on allit. Minunkin allien iho on aikoinaan revennyt lihomisen seurauksena. Nyt tyhjä nahka muistuttaa 80-vuotiaan ryppyistä ja seitinohutta ihoa. Käsivarsien ympärysmitta ei ole juurikaan kaventunut, sama määrä nahkaa roikkuu vain tyhjänä.

Tämä on keski-ikäisille laihduttajille kuitenkin valitettavan tyypillinen ongelma, joten tiesin tätä vähän odottaakin. Harmittaa, etten laihduttanut pysyvästi aiemmin, ongelma on nimittäin ihan selvästi ikään sidonnainen. Vasta nyt löysin sellaisen ruokavalion (vhh), jota voin helposti noudattaa vaikka lopun ikääni, joten tällä kertaa en tule lihomaan takaisin. Lyhythihaisia paitoja en kuitenkaan tule enää koskaan käyttämään.

Ongelmaasi en siis, ap, osaa antaa apuja. Kohtalotovereita kuitenkin siis on.

Vierailija
20/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on allit?