Exä kutsui minua rakkaaksi?
Noin puoli vuotta sitten päätimme yhdessä erota exäni kanssa. Olemme olleet ihan hyvissä väleissä eron jälkeenkin. Sanotaanko, että ero johtui siitä tavallisesta erilleen kasvamisesta. Kolmansia osapuolia ei liittynyt eroon. Olemme nähneet miehen kanssa noin kerran kuukaudessa eron jälkeen, ja ainakin minusta tuntuu, että välimme olisivat alkaneet taas lämpiämään. Nyt muutama päivä sitten mies oli käymässä luonani. Touhuilin muuta ja pyysin miestä keittämään meille kahvia. Vastaukseksi sain "kyllä Saara-rakas". Mies ei reagoinut mitenkään tuohon "lipsahdukseensa". Suhteemme aikana emme käyttäneet juuri ollenkaan mitään hellittelynimiä, joten sielä tuollainen "lipsautus" ei voi olla peruja. Mies on hyvin huono puhumaan tunteistaan, enkä koko suhteen aikana kuullut montaa kertaa "rakas" sanaa, ainakaan oma-alotteisesti.
Voiko mielestänne jo noin pieni ja vaatimaton sana kertoa sen, että en kuvittele vain yksin väliemme taas olevan lämpimämmät? Ihmetyttää kovasti, miksi ihmeessä aina tunteitaan piilotteleva mies sanoo nyt noin...
Kommentit (19)
Eksät pitää meilläpäin turpansa kiinni!
Olisiko pieni tauko saanut ymmärtämään, mikä suhteessa oli hyvää? Minulle kävi niin
Varmaan yrittää salakavalasti viestittää sitä, että haluaisi palata yhteen, mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan.
Ei miehet sanoisi edes leikillään exälleen rakas, jos ei tarkoittaisi sitä.
Miehet on kyllä omituisia. Aina tullaan sekoittamaan naisen pää, jollain tuollaisella kommentilla...
Oletko varma, ettei kyseessä ollut esimerkiksi sama asia, kun itse vanhainkodissa höpöttelen mummoille, että mennäänpäs nyt Tyyne rakas syömään... Siis että tuo rakas ei ollut mikään sama asia kuin vaikka Saara Saaruli... Äh, olen huono selittämään :D mutta kyllä tuo oudolta kuulostaa...
Mun mielestä tuo kuulosti vitsiltä, mutta en tunne exääsi joten kannattaa kysyä häneltä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:03"]Mun mielestä tuo kuulosti vitsiltä, mutta en tunne exääsi joten kannattaa kysyä häneltä.
[/quote]
Minusta taas ei. Jos mies ei oikeasti rakastaisi eikä haaveilisi yhteenpaluusta, ei hän sanoisi myöskään vitsillä exäänsä rakkaaksi ihan jo siitä syystä, ettei halua saada exäänsä kinuamaan yhteenpaluuta.
Hän haluaa vaan saada pääsi sekaisin. Miehet osaa laskelmoida.
Miksi näät exän kanssa kerran kuukaudessa?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:19"]Miksi näät exän kanssa kerran kuukaudessa?
[/quote]
En ole ap, mutta itse näen kanssa exäni kanssa noin kerran kuukaudessa. Olimme toisillemme kuitenkin aikoinaan niin tärkeitä, ettemme nähneet mitään syytä miksi yhteydenpito olisi pitänyt lopettaa eroon. Sovimme jo alussa, että pysytään kavereina ja niin on pysyttykin. Ei jokaisen eron tarvitse olla riitaisa ja alkaa vihaamaan exää.
Saatuinpas huomaaman tämän ketjun. Aikanaan exäni alkoi laukomaan juuri tuollaisia salaperäisi juttuja. En ollut ymmärtävinäänkään niitä ja puolta vuotta myöhemmin hän sai viimein suunsa auki ja sanoi, että haluaa palata yheen.
Voi jestas miten ottaa itselläkin kupoliin tuollaiset salaperäiset miehet.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:29"]Saatuinpas huomaaman tämän ketjun. Aikanaan exäni alkoi laukomaan juuri tuollaisia salaperäisi juttuja. En ollut ymmärtävinäänkään niitä ja puolta vuotta myöhemmin hän sai viimein suunsa auki ja sanoi, että haluaa palata yheen.
[/quote]
Et kai ilman aneluja suostunut palaamaan yhteen?
Luulen, että et vain yksin kuvittele. En minä ainakaan kutsuisi exääni huvikseni rakkaaksi.