Kouluttamattomat ja opiskelijat ovat arvottomia parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (10)
Totta. Kukaan kouluttamaton eikä opiskelija ole milloinkaan ollut parisuhteessa. Surullista.
Nyt on sitten saatu lemput joltain opiskelijalta vuorostaan. Tätä ennen yritetty rumaa, läskiä, yksinhuoltajaa, työtöntä ja mitä vielä. Kaikilta on tullut lemput ja kaikista on tehty avaus.
Kouluttamatonkin voi olla älykäs ja monitaitoinen ihminen. Mahdollisesti mitä oivallisin kumppani työssäkäyvälle yksinhuoltajalle kotirouvaksi/herraksi :) Tai muuten vaan ihanaan ja luottamukselliseen parisuhteeseen.
Älä huoli ikis, kyllä se sun miehes löytää jonkun kireepillusen opiskelijatyttösen ilokseen ja ostelee sille kaikkee lahjoja, mitä se ostais sulle, jos et ois päästäny persettäs leviimään.
työttömät unohtui, ne on opiskelijoita ja kouluttamattomiakin alempana haluttavuudessa
Sellaista se on. Eipä miesparkani ollut tainnut kuulla sellaisesta ja meni tekemään lapsiakin kouluttamattoman kanssa. Ja elänytkin yhdessä vuosia. En taida kertoa, ettei niin saa tehdä. Lähtee vielä etsimään fiksumpaa naista ja miten minun sitten käy.
Jännä että melkein kaikilla mun opiskelijakavereilla on joko parisuhde tai paljon lyhyitä suhteita ja yhden illan juttuja. Pitääkin kertoa niille, että ne onkin ihan arvottomia parisuhdemarkkinoilla, ne ei varmaan itse ole tajunneet sitä...
Ihmisten elämäntilanteet ei ikinä muutu tietenkään. Iltaa porvooseen!