Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluttamattomat ja opiskelijat ovat arvottomia parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
18.08.2014 |

Ei kukaan sellaisen kanssa vakavaa suhdetta halua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten elämäntilanteet ei ikinä muutu tietenkään. Iltaa porvooseen!

Vierailija
2/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kukaan kouluttamaton eikä opiskelija ole milloinkaan ollut parisuhteessa. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.

Vierailija
4/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten saatu lemput joltain opiskelijalta vuorostaan. Tätä ennen yritetty rumaa, läskiä, yksinhuoltajaa, työtöntä ja mitä vielä. Kaikilta on tullut lemput ja kaikista on tehty avaus.

Vierailija
5/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamatonkin voi olla älykäs ja monitaitoinen ihminen. Mahdollisesti mitä oivallisin kumppani työssäkäyvälle yksinhuoltajalle kotirouvaksi/herraksi :)      Tai muuten vaan ihanaan ja luottamukselliseen parisuhteeseen.

Vierailija
6/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ikis, kyllä se sun miehes löytää jonkun kireepillusen opiskelijatyttösen ilokseen ja ostelee sille kaikkee lahjoja, mitä se ostais sulle, jos et ois päästäny persettäs leviimään.

Vierailija
7/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömät unohtui, ne on opiskelijoita ja kouluttamattomiakin alempana haluttavuudessa

Vierailija
8/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan siitä onkin kokemusta. :)

Vierailija
9/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Eipä miesparkani ollut tainnut kuulla sellaisesta ja meni tekemään lapsiakin kouluttamattoman kanssa. Ja elänytkin yhdessä vuosia. En taida kertoa, ettei niin saa tehdä. Lähtee vielä etsimään fiksumpaa naista ja miten minun sitten käy.

Vierailija
10/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että melkein kaikilla mun opiskelijakavereilla on joko parisuhde tai paljon lyhyitä suhteita ja yhden illan juttuja. Pitääkin kertoa niille, että ne onkin ihan arvottomia parisuhdemarkkinoilla, ne ei varmaan itse ole tajunneet sitä...