hämmentävää mieheni suhde exään...
Olemme seurustelleet 12 kuukautta. Molemmilla lapsia edellisestä liitosta. Lapsia yhteensä 4 ja kaikki alakouluikäisiä. Suhteemme toimii ja olemme onnellisia ja rakastuneita. Lapsien sekä aikuisten kemiat toimivat hyvin yhteen. Arki sujuu hyvin.
Nyt olen ruvennut miettimään että haikaileeko mies sitten exänsä perään. Onko suhteessa kaikki asiat käyty läpi ja suhde todella saanut päätöksensä.
Tapaavat harvoin. Toissaviikolla miehen ex tuli hänen asunnolleen puhumaan elatiksista ym. asiaan liittyvistä. Keskustelu oli ollut kiivas, tunteita herättävä. Olivat itkeneet ja halanneet.
Mies kertoi että hänen ex haluaa miestä edelleen. Miksi mies puhuu minulle tällaisia? Jos suhde on päättynyt niin silloin tuollaiset asiat ovat mielestäni merkityksettömiä. Miksi hän mainitsee minulle tuollaisista asioista?
Kommentit (2)
Ovat eronneet 3-4 vuotta sitten. Mutta olivat eron jälkeen tiiviisti yhdessä vielä pitkän aikaa.
Itsekkin ajattelin noin mitä 2 kirjoitit. Mutta sitten aina kuulee niitä juttuja missä ex on aina tärkeämpi kuin nykyinen. Varsinkin kun on yhteisiä lapsia.
Ehkä just siksi, että miehen puolelta kaikki onkin ohi. Jos ei olisi, ei varmasti mainitsisi asiasta sulle noin. Halusi kai, että tiedät missä mennään ja voihan asia hämmentää häntäkin. Kauanko miehen erosta on?