Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mamma keskivertoa lihavampi

Vierailija
18.08.2014 |

Tutkimuksieni mukaan (olen tavannut täältä useita) noin kahdessassa tapauksesta kymmenestä av-mamma oli lihavampi kuin normaali nainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko itse se toinen? :D ja ennen kuin haukut minua siiderivalaaksi: 167/52

Vierailija
2/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista, täällähän kaikki ovat hoikkia, isotissisiä herkkupeppuja joiden vuositulot ovat pariasataatuhatta mutta joiden ei edes tarvitsisi käydä töissä kun sijoitukset jo riittäisivät elättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:43"]

Onpa erikoista, täällähän kaikki ovat hoikkia, isotissisiä herkkupeppuja joiden vuositulot ovat pariasataatuhatta mutta joiden ei edes tarvitsisi käydä töissä kun sijoitukset jo riittäisivät elättämään.

[/quote]

Samaa ihmettelen. Ja miehet komeita, kuin kreikkalaiset jumalat, edustaen lentäjä/lääkäriosastoa. Ihan väärä paikka av tällaisten absurdien aloitusten tekoon. T: Fitnessmisu Kauniaisista.

Vierailija
4/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihullu:D

Vierailija
5/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon lukeneena tulin vain sanomaan, että lue stnan tollo idiootti kaikki aikaisemmat läskialoitukset. Aihe on niin käsitelty, että voit vetää itsesi vessasta alas.

Ja juu, en ole lihava ja jos olisin, sinun mielipiteesi aiheesta EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!

Vierailija
6/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs huoli, ap kulta, kohta se on joulu taas, ja samalla kun tuijotat asiakkaiden ostoskärryjä, voit bongata pakastealtaista toinen toistaan kiihottavampia kinkkuja! Läskiorgiat tulossa siis! Maltathan vielä hetken...