Kannattaako maksaa 50e Joe Blascon meikkivoiteesta?
Onko tuote hintansa arvoinen, kokemuksia? Kauanko purkki mahtaa kestää jos meikkaa 3-4 kertaa viikossa? Ihoni on täynnä finniarpia ja tarvitsisin mahdollisimman peittävän meikkivoiteen. Kävin jo testaamassa tuotetta mutta en uskaltanut ostaa..
Kommentit (32)
Taitaa melkein tulla halvemmaksi maksaa kerralla se n.50e blascon meikkivoiteesta joka kestää useamman kuukauden, ehkä jopa vuoden kun ostaa parin kuukauden välein joku markettimeikkivoide (joka ei edes peitä!) jolla saattaa olla se ~20e hintaa.
Monet ovat kehuneet. Itse en ole kokeillut, koska hinta kirpaisee. Oikea sävy omalle iholle täytyy heti löytää kun ei uutta raaski noin vain ostaa..
Make up storella on hyvä vastaavanlainen peittävä meikkivoide, maksaa muistaakseni n. 25 euroa :) koostumus ja peittokyky samaa luokkaa, suosittelen!
Ei. Meikkivoide tukkii huokoset ja näyttää yleesä paksulta, kakkumaiselta naamiolta. Käytä mielummin aurinkopuuteria kevyesti. Saat luonnollisemman lopputuloksen.
Kannatti, itse käytön 5krt viikossa ja riittänyt jo vuoden
Kyllä kannattaa, ja aine on niin runsaspigmenttistä että siitä ei todellakaan tarvitse tehdä mitään paksua naamiota vaan levittää kevyesti ja häivyttää hyvin, jolloin tulos on erittäin luonnollinen.
Yksi purkki kestää ikuisesti.
Kannattaa, ja kestää sun käytöllä aika kauan, veikkaan puoli vuotta.
Tuote ei vaan todellakaan pysy bakteerivapaana vuotta. Kun otat sitä sienellä niin siirtyy aina kivaa bakteerimassaa voiteeseen.
Grimasin meikkivoide on ihan vastaava, mulla on molemmat ollut. Grimas maksaa n. 10 e ja on isompi purkki.
Oletko kokeillut arganöljyä? Itsellä välillä naama finnien peitossa. Arganöljy ja sinkkipasta nopeuttaa arpien paranemista.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:20"]Tuote ei vaan todellakaan pysy bakteerivapaana vuotta. Kun otat sitä sienellä niin siirtyy aina kivaa bakteerimassaa voiteeseen.
[/quote] mulle ainakin opetettu ottamaan purkista veitsellä ja lämmittämään tuote sienellä veistä hinkaten
Kyllä. Paras tuote mutta vaati opettelua ettet tölää liikaa vahingossa (ei tartte käyttää yhtä paljon kuin normaaleja tuotteita) ja kestää pitkään. 50 on pieni hinta tästä!
No peittää kyllä, mutta mulla se valitettavasti myös tukki ihon, ja näytti usein tunkkaiselta. Suosittelen bareMineralsia! Peittää muttei tuki, ja vielä kaikenlisäks hoitaa ihoa. :) saa tilattua briteistä n.20€
Minä olen käyttänyt sitä meikkivoidetta tummien silmänalusten peittämiseen. On siihen tosi hyvä. En käytä mitään muuta meikkiä, joten voidetta menee vain sen verran mitä silmänalusiin tarvii. Pikkiriikkinen purkki on ollut minulla jo neljä vuotta käytössä eikä lähelläkään, että olisi loppumassa. Olen toki tietoinen, ettei meikkejä kuulisi näin pitkään käyttää, mutta ihassama, mulle kelpaa vanhempikin.
Siis todellakaan ei sienellä vaan aina puhtaalla spaattelilla tai taval.ruokailuveitsellä. Aivan minivähän ja tosiaan sienellä siitä lastasta ihoon. Kesti mulla melk.vuoden,ei joka päivä käytössä. Anna myyjän/kosmetologin valita sävy,älä tee sitä itse.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:20"]
Tuote ei vaan todellakaan pysy bakteerivapaana vuotta. Kun otat sitä sienellä niin siirtyy aina kivaa bakteerimassaa voiteeseen.
[/quote]Kuka levittää meikkivoidetta sienellä? Todella hankalaa eikä jälki ole ainakaan parempaa kuin mitä pelkällä kädellä... sitä paitsi se sieni pitäisi pestä aina JOKAISEN käyttökerran jälkeen.
Blascon koostumus on niin tiivis ja ei-sekoittuva, että pinnan voi sipaista aina välillä puhtaaksi jos bakteereja pelkää.
Grimas on parempi ja edullisempi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:20"]Tuote ei vaan todellakaan pysy bakteerivapaana vuotta. Kun otat sitä sienellä niin siirtyy aina kivaa bakteerimassaa voiteeseen.
[/quote]Heh, oletko koskaan ajatellut että sitä sientä pitää vaihtaa säännöllisesti?
Itellä on myös finniarpia ja marketin meikkivoiteet ei niitä peitä. Koitin sitten blascon meikkivoidetta ja vaikka hinta vähän kirpaisi niin todellakin oli sen arvosta. Sitä ei tarvitse kun hyvin ohut kerros levittää ja arvet peittyy, eli aika kauan kestää yksi puteli mulla vaikka lähestulkoon joka päivä sitä käytänkin. Todellakin on sen arvoista kamaa kun kestää yli puoli vuotta yksi purkki vaikka pieni onkin.