Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkea pitää suvaita, paitsi suvaitsemattomuutta ja pedofiilejä

Vierailija
18.08.2014 |

Mistä tämä nykyään vallalla oleva käsitys on saanut alkunsa? Miksi mamuraiskaaja olisi parempi kuin lapsenraiskaaja? Miksei ihonvärin perusteella saa tuomita, mutta seksuaalisen suuntautumisen (paitsi ei tietenkään sen homouden) perusteella saa? Mitä pahaa on niissä pedofiileissä, enemmistössä, jotka eivät käytä lapsia hyväksi?

Olette tekopyhää ihmisroskaa kaikki. Ei mulla muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei nähtävästi ole mitään lisättävää? 

Vierailija
2/4 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pedofiilit hyväksyä?

Itse olet roskaa jos mielestäsi on hyväksyttävää olla vaarallinen ympäristölle, eikä hakeutua hoitoon. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaita pitää ihmisiä, jotka eivät vahingoita teoillaan muita ihmisiä. Ihmisiä, jotka teoillaan vahingoittavat muita, ei pidä suvaita.

Vierailija
4/4 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:34"]

Mistä tämä nykyään vallalla oleva käsitys on saanut alkunsa? Miksi mamuraiskaaja olisi parempi kuin lapsenraiskaaja? Miksei ihonvärin perusteella saa tuomita, mutta seksuaalisen suuntautumisen (paitsi ei tietenkään sen homouden) perusteella saa? Mitä pahaa on niissä pedofiileissä, enemmistössä, jotka eivät käytä lapsia hyväksi?

Olette tekopyhää ihmisroskaa kaikki. Ei mulla muuta.

[/quote]Koska suvaitsemattomilla eivät ole faktat hallussa. Ja he yleistävät rankasti. Jos yksi tekee rikoksen, koko ihmisryhmä/uskontoryhmä haluaa tehdä niin suvaitsemattomien mielestä. Pedofiili on miltei sataprosenttisesti itse pedofilian tai pahoinpitelyiden uhri mutta minä esimerkiksi en yleistä pedofiilin sukua pedofiileiksi, enkä demonisoi heidän uskontoaan vaan pidän tekoa yhden yksittäisen rikollisen tekona. Miksi edes vaivaudun vastaamaan tähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän