Se teidän ihQ Sara-Maria Forsberg on Jeesus-ohjelmassa
nyt XD
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:21"]
Wanha juttu, keksisitkö jotain uudempaa jos oikein pinnistäisit?
[/quote]
xd katso tv 7
Joo, näin kovasti hän näköisen laulamassa Tv7:lla tosi vakuuttavasti ja tunteella. Lieneekö nyt "myynyt sielunsa" menestykselle jos kerran on (ollut) tunnustava kristitty?
Siis onko hänellä kaksossisko vai oliko vain heitto?
Antaa ihmisen olla uskonnollinen jos on. Sympaattinen ja lahjakas tyttö hän on, eikä koskaan ole arvostellut sanallakaan muiden henkisiä valintoja.
Se ohjelma oli "huvittava", koska se toi esiin juuri stereotyyppisesti uskovaisten tyylin: "ei tämä ole mitään uskovaisten juttua että Herra on olemassa tuolla noin, se on absoluuttinen totuus."
Hohhoijaa, minulle ei tarvitse kenenkään kertoa, että satu-ukkeli on absoluuttinen totuus. Enköhän minä määritä omat absoluuttiset totuuteni ihan itse.
Sitten kaikkein syvällisin kysymys: miksi minä, ateisti katsoin Jeesus-ohjelmaa? Koska kanavasurffailin ja kesken surffailujeni Jeesus-kanavalla tuli Tea Forsbergin laulua ja seuraavaksi bongasin sen-erään sieltä ja sitten jäin hölmistyneenä kuuntelemaan sitä kuraa mitä siellä jauhettiin.
Sara Maria on alusta asti ollut vitun ärsyttävä irvistelijä, jonka pelkkä naama saa aikaan aggressioita. Isosieraiminen hihhuli, täysi feikki ja rasittava ADHD-olento.
Ja olen mies, että turha tulla kateudesta haukkumaan. Kyseinen ämmä on turhinta koskaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 06:28"]
Sara Maria on alusta asti ollut vitun ärsyttävä irvistelijä, jonka pelkkä naama saa aikaan aggressioita. Isosieraiminen hihhuli, täysi feikki ja rasittava ADHD-olento.
Ja olen mies, että turha tulla kateudesta haukkumaan. Kyseinen ämmä on turhinta koskaan.
[/quote]
Komppaan täääääysin. Vaikka en mene takuuseen sukupuolestasi. Sillä ei ole väliä kuitenkaan. Ap
Tv7, Suomen alhaisimman älykkyysosamäärän omaava kymmenys on se ainoa porukka joka tuota paskaa katsoo :D
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 06:41"]
Tv7, Suomen alhaisimman älykkyysosamäärän omaava kymmenys on se ainoa porukka joka tuota paskaa katsoo :D
[/quote]
Ihanko tosi? Minäkin vain kanavasurffailin.
No sehän on hienoa :). Aivan mahtavaa että on uskova eikä salaa sitä
Ei uskoisi että on Suomesta. On niin kansainväliset elkeet. Hänhän on asunut jenkeissä 6 vuotiaaksi asti.
hyvin koska kaikki starat siellä on melko lailla mainitsemiasi hihhuleita
Huomasitteko, että 18 vuotias Saara on täysin rinnaton? Nykyään postaa "povekkaita" selfieitä jatkuvasti:-D
Olen ihmetellyt miksi Sara ei ole osallistunut mihinkaan laulukilpailuun Suomessa, vai onko? Olisihan sellaisesta voitosta ainakin jotain nayttoa.
Wanha juttu, keksisitkö jotain uudempaa jos oikein pinnistäisit?