Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin, neuvoja kehiin! (ekat treffit)

Vierailija
18.08.2014 |

Päivää. Teen riskaabelin teon ja päästän nettituttavan kotiini, tai ehkä menen ensin alaovelle hieman puhuttamaan häntä ja jos tulee hyvä vaikutelma, hän voi tulla sisälle asti. Olemme puhuneet videopuhelua, joten tiedän hänen olevan se joksi itseään väittääkin. 

No, asun pienessä yksiössä eikä täällä ole paljonkaan lääniä ja mahiksia tehdä mitään ihmeellistä, siispä miten vältän mahdolliset kiusaantuneet hiljaisuudet? :) Ainoat paikat joissa voi olla on ruokapöytä ja sänky, ja ainakaan ruokapöydän ääressä en viitsisi olla möllöttää koko iltaa.

Sängyllä istuskellessa tulee helposti tuhmia ajatuksia pääkoppaan ja sitten tulee kiusaantunut olo. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse

Vierailija
2/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskin tosiaankin otat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Menen kyllä alaovelle ensin. Voihan siinä jutella ensin. Vaikka ei se mitään takaa :)

Vierailija
4/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee kiusallisia hiljaisuuksia, sano silloin että sinua hieman jännittää?

mieti etukäteen mitä sanot alaovella jos et haluakaan miestä sisään, äläkä vaan missään nimessä päästä sisään jos olet vähänkään epävarma.

Vierailija
5/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Hyvää ruokaa ja hauskaa juttelua, pientä flirttiä ja makoisaa seksiä! 

Vierailija
6/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Menen kyllä alaovelle ensin. Voihan siinä jutella ensin. Vaikka ei se mitään takaa :)

[/quote]

Miksi ette näe jossain muualla?

Vierailija
7/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ainakin jollekin että luoksesi on tulossa ennalta tuntematon tyyppi ja pyydä tätä jotakuta soittamaan tarkistussoitto tiettyyn kellonaikaan (kun ennalta varmasti tiedät monelta kutsut nettitutun kylään).

Vierailija
8/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ekat treffit kotona? Ehkä typerin juttu mitä tiedä. Julkiselle paikalla, on enemmän jutteluaihettakin kun näkee ympärillä vilinää, rentouttaa tilannetta. vrt. himassa telkkua katsellen ja yrittää keksiä jutun aihetta.

Vierailija
9/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikki ehkä voisi tehdä hiljaisuuksista vähemmän kiusallisia... kuinka luotettavalta mies tuntuu?

Vierailija
10/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että näemme sittenkin julkisella paikalla mutta saatan päästää tyypin myöhemmin sitten tännekin käymään :) Katsoo sitä sitten. Onhan täällä jo kaksi randomia ollut ja molemmat kerrat menneet hyvin, jos ei oteta huomioon että ne olivat ällöjä tyyppejä. Toinen oli jopa yötäkin täällä, ohhoh. No mutta ihan heti en kuitenkaan päästä tänne :) Ajattelin vaan, kun ei tässä olisi kauheasti varaa vaeltaa paikasta toiseen, olisi helpompaa vain odottaa kotona.

Vierailija
11/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:53"]

musiikki ehkä voisi tehdä hiljaisuuksista vähemmän kiusallisia... kuinka luotettavalta mies tuntuu?

[/quote]

Ihan luotettavalta, mutta niinhän ne kaikki yleensä :) Minulla on ollut hyvää tuuria matkassa, koska olen mennyt monen autoon ekoilla treffeillä, yhden kotona kävin ja kaksi on käynyt täällä. Ikinä ei ole käynyt mitään. En siis tietenkään ajattele, että "kun ei ennenkään, niin ei tulevaisuudessakaan." 

Vierailija
12/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan luotettavalta, mutta niinhän ne kaikki yleensä :) Minulla on ollut hyvää tuuria matkassa, koska olen mennyt monen autoon ekoilla treffeillä, yhden kotona kävin ja kaksi on käynyt täällä. Ikinä ei ole käynyt mitään. En siis tietenkään ajattele, että "kun ei ennenkään, niin ei tulevaisuudessakaan." 

Vierailija
13/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
14/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
15/15 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kone jumitti... :)