Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt salilla kk.den ja miesystävä ei

Vierailija
17.08.2014 |

...ole huomannut mitään :( Siis en ole kertonut hänelle. Olen käynyt 6 krt viikossa ja jopa 2 tuntia kerralla. Äh :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun miehes ei huomaa eroa kun varmaan näkee sua päivittäin?missä kunnossa oot ollu ennen salin alottamista?

Vierailija
2/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Peruslenkkeiljä olen, mut ajattelin voimistaa myös yläkroppaa ja ylipäätään saada lihasta jäntevämmäksi. Ja pari kiloa vois painokin tippua jatkos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vielä toinen kuukausi :) Älä hei lannistu.

Vierailija
4/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Luulis vain et läheinen ihminen huomais eron kun mielestäni ihan tulosta on tullut hartia ja selkälihaksiin, jotka jäänyt aika huonoon jamaan kun olen harrastanut aina jalkalihaslajeja.

Vierailija
5/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Juu olen vuosien aikaan tehnyt virheitä, kun mies ei ole noteerannut, niin olen heittänyt pyyhkeen kehään. Nyt ajattelin olla hiljaa ja katsoa miten käy.

Vierailija
6/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat liikuntaa saadaksesi hyväksyntää ja ihailua miesystävältäsi? Ei jumalauta. Eikö hyvä olo ja terveys olis mitää? Kunnon mave saattaa auttaa epävarmuuteen.

Vierailija
7/7 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Eikös me kaikki haluta näyttää hyvältä kumppanin silmissä tai muiden ihmisten :) Autiolla saarella tuskin välitettäis turhamaisuudesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän