Olen käynyt salilla kk.den ja miesystävä ei
...ole huomannut mitään :( Siis en ole kertonut hänelle. Olen käynyt 6 krt viikossa ja jopa 2 tuntia kerralla. Äh :(
Kommentit (7)
Ap.Peruslenkkeiljä olen, mut ajattelin voimistaa myös yläkroppaa ja ylipäätään saada lihasta jäntevämmäksi. Ja pari kiloa vois painokin tippua jatkos.
Käy vielä toinen kuukausi :) Älä hei lannistu.
Ap. Luulis vain et läheinen ihminen huomais eron kun mielestäni ihan tulosta on tullut hartia ja selkälihaksiin, jotka jäänyt aika huonoon jamaan kun olen harrastanut aina jalkalihaslajeja.
Ap. Juu olen vuosien aikaan tehnyt virheitä, kun mies ei ole noteerannut, niin olen heittänyt pyyhkeen kehään. Nyt ajattelin olla hiljaa ja katsoa miten käy.
Harrastat liikuntaa saadaksesi hyväksyntää ja ihailua miesystävältäsi? Ei jumalauta. Eikö hyvä olo ja terveys olis mitää? Kunnon mave saattaa auttaa epävarmuuteen.
Ap. Eikös me kaikki haluta näyttää hyvältä kumppanin silmissä tai muiden ihmisten :) Autiolla saarella tuskin välitettäis turhamaisuudesta...
Ehkä sun miehes ei huomaa eroa kun varmaan näkee sua päivittäin?missä kunnossa oot ollu ennen salin alottamista?