Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika vanhentuneita juttuja nämä Facebookin tissitiistait ja perse perjantait.....

Vierailija
03.08.2021 |

Samat ahterit ja tissit joka halvatun viikko. Muutenkin koko touhu jo loppuun kulunut vitsi. Keski-iän ylittäneet jaksavat vielä jatkaa ikivanhaa juttua. Ei paljoa näy alle 30 vuotiaiden vouhotusta. Ja nämä on joka halvatun ryhmässä. Joka kerta kun liittyy johonkin ryhmään, niin sama vanha juttu pyörii sielläkin. Ja toinen on Googlesta kaivetut kuvat muka hauskoilla otsikoilla, varsinkin vitsiryhmissä. Ala-astetasoista hihiiiitissitjaperse-hihittelyä. Noloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miksi naisten tissit ovat seksualisointi, kun sen tekevät naiset ihan itse näillä "tissitiistai" - kuvillaan, jotta saavat läähpuuhsexbätäng-kommentteja. Säälittävää sanoisin.

Vierailija
2/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä siellä moisiin törmännyt. Mihin ihme ryhmiin sä kuulut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mitä hemmettiä nyt taas? Onko tuollaista toimintaa olemassa?

Vierailija
4/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Päiväkännit, Arkea ja erotiikkaa, Mufasat. Plus jokunen ns. Huumoritäryhmä. Onhan näitä. Osasta olen poistunut, kun jutut junnaa paikallaan eikä ole mitää muuta kuin tissejä ja perseitä ja kuolaavia noloja ukkoja,ja osa ihan ukkomiehiä. Oksettavaa.

Vierailija
5/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita ryhmiä Facebook väärällään. Ja äijät lähettelee yvnä kyrpien kuvia heti kun tissit lävähtää fiidiin. Itse en ole alentunut moiseen paskaan.

Vierailija
6/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyttänyt jo 30 ja tiedän että fb suodattaa tissit ja perseet. Myös tiistaisin ja perjantsisin.

Vaikka laittaisit Milon Venuksen niin sentulkitaan p- grafiaksi....no, itse asiassa se ON aika seksikäs kyllä.

Vierailija
7/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Päiväkännit, Arkea ja erotiikkaa, Mufasat. Plus jokunen ns. Huumoritäryhmä. Onhan näitä. Osasta olen poistunut, kun jutut junnaa paikallaan eikä ole mitää muuta kuin tissejä ja perseitä ja kuolaavia noloja ukkoja,ja osa ihan ukkomiehiä. Oksettavaa.

Ilmankos. Ihan itseesi saat syyttää, jos tissit ja perseet täyttää näytön.

Vierailija
8/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajabon ehkä sekoittanut fb:n ja jonkun tissipersealastonsuomen.

Vierailija
9/9 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kulunut juttu, joka pyörii edelleen vahvana joissakin ryhmissä. En käsitä miksei niitä kuvia voi laittaa yhden aloituksen alle, niin ei täyttyisi koko seinä yhdestä ja samasta aiheesta, kun kukin laittaa oman aloituksen. Joskus tulee myötähäpeä kommenteista "ihanan isot rinnat", ja koollako ei ole väliä, vaikka niin sanotaan ettei olisi?

Pienet tissit saavat jonkun muutaman kymmenen tykkäystä ja kommentit luokkaa "ihan kivat", kun valtavat riipputissit saavat satoja tykkäyksiä ja kokoa ylistäviä kommentteja. Mutta sanoppa jotain miehen itsetunnon, eli peniksen koosta, johan on kaikki loukkaantuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi