Lue keskustelun säännöt.
Suomalaiset eivät osaa kansainvälisen kaupankäynnin pelisääntöjä
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomalaiset lähtevät HUUTAMAAN, vaikka se on sääntö numero 1 eli huutaminen kielletty.
Sääntö numero 2, negatiivista palautetta ei anneta, ei missään tapauksessa. (Palautteen voi protestiksi jättää antamatta.).
Ilmainen viina ei tarkoita humaltumista.
Jaa jaa