Upea vartalo ja ruma naama vai upeat kasvot ja kamala vartalo?
Jos olisi pakko valita, ottaisitko seksiin ihmisen, jolla on todella upeat kasvot mutta hirveän huono vartalo vai superhyväkroppaisen, jolla on rumat kasvot?
Sukupuoli ja ikä?
Ottaisin sen ruman mutta hyvävartaloisen. Mies 27
Kommentit (20)
Kasvot tietysti. Vaatteet peittävät vartalon, mutta kasvot näkyvät. Jos ei sitten nigabia käytä.
44-vuotias mies
Mieluummin olen ilman seksiä kuin tuollaisilla vaihtoehdoilla...:)
N25
Valitsen hyvä vartaloisen, ruma naamaisen miehen.
Upeat kasvot, ruma vartalo. Ekana ihmiset katsoo naamaa sitten vasta vartaloa, ovet aukeaa helpommin.
N36
"Mieluummin olen ilman seksiä kuin tuollaisilla vaihtoehdoilla...:)
N25"
Pinnallinen lassukka :( Ymmärrä nyt ettei elämässä voi saada kaikkea.
Ruma naama ja kamala vartalo on paras yhdistelmä.
Aina voi laihduttaa. Naama sen sijaan vaatii kirurgiaa ja tulos voi olla entistä rumempi. Eli tietenkin ne kauniit kasvot.
Minä valitsen komeat kasvot, kropalla ei ole minulle väliä, jos osaa hommansa ja on muuten ihana. Jos naama miellyttää ja tykkään ihmisestä, niin läski ja "rumakin" kelpaa :) Tosin ne kasvot on sitten oikeasti tärkeät minulle. Ja olen itse hoikka ja urheilullinen, nätti naamastanikin. Tosin naimisissa urheilijan kanssa, joten ei miestä ole syytä vaihtaa. Tulipahan vaan mieleeni kun olen monesti miettinyt, kuinka paljon sillä kropalla on merkitystä... ei ole. Miehelle on luultavasti enemmän. Tai siis on.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:30"]
"Mieluummin olen ilman seksiä kuin tuollaisilla vaihtoehdoilla...:) N25" Pinnallinen lassukka :( Ymmärrä nyt ettei elämässä voi saada kaikkea.
[/quote]
Mitä helvettiä? :D
Kauniit kasvot ennemmin. Ehkä näi, koska itsella kuniit kasvot, ei niin kunnossa oleva kroppa.
n40
Teininä kulmakunnan pojat oli pitäneet "missikisat" tytöiltä tietämättä. Olivat valinneet parhaan korpan ja parhaan naaman. Mä olin kuulem. voittanut naamakisan. Kroppakisan oli voittanut hoikka ja isotissinen :)
Joskus asiaa on kysytty miehiltä siinä muodossa, että on näytetty kuvia erinäköisistä naisista ja miesten oli vastattava, kiinnostaako k.o. nainen ensisijaisesti seksipartnerina vai puolisoehdokkaana.
Tulos oli, että seksiin käy rumempikin nainen, jolla hyvä vartalo, kun taas puolisoksi/parisuhteeseen miehet valitsivat sen kaunskasvoisen.
Tämä oli siis sosiologinen (tms.) tutkimus joskus männä vuosina.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:46"]
Joskus asiaa on kysytty miehiltä siinä muodossa, että on näytetty kuvia erinäköisistä naisista ja miesten oli vastattava, kiinnostaako k.o. nainen ensisijaisesti seksipartnerina vai puolisoehdokkaana.
Tulos oli, että seksiin käy rumempikin nainen, jolla hyvä vartalo, kun taas puolisoksi/parisuhteeseen miehet valitsivat sen kaunskasvoisen.
Tämä oli siis sosiologinen (tms.) tutkimus joskus männä vuosina.
[/quote]
Itseasiassa tutkimusten mukaan vähemmän kauniita naisia preferoidaan avioliittoon, esim. http://www.jamaicaobserver.com/magazines/allwoman/Men-prefer-to-marry-less-attractive-women--study
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:30"]
"Mieluummin olen ilman seksiä kuin tuollaisilla vaihtoehdoilla...:) N25" Pinnallinen lassukka :( Ymmärrä nyt ettei elämässä voi saada kaikkea.
[/quote]
Surullista sinulle, me hyvännäköiset kyllä saadaan seksiä sellaisiltakin keillä on naama sekä vartalo hyvä, ei tarvitse tyytyä jompaan kumpaan
ottaisin sen kaunisnaamaisen. vartaloa voi laihduttaa.
Miksi oletatte heti, että ruma vartalo = lihava vartalo?! Ruma vartalo voi olla arpinen, rujo, epäsymmetrinen, luurangonlaiha, ihottumainen, laikukas, hyvin karvainen jne...
Naama! Sitä joutuu katselemaan enemmän. Enkä voisi ihastua, jos ei kasvot yhtään miellytä.
Mielummin upeat kasvot ehdottomasti. Vartaloa voi muuttaa paljon helpommin. Miehen ulkonäössäkin minulle tärkeintä on miellyttävät kasvot, ei haittaa puutteet vartalossa. Ruma hyvävartaloinen ei kiinnosta yhtään.
Mieluummin upea vartalo ja rumat kasvot. Ei se kauheesti kiihota jos miehellä on iso kaljakessi tuossa keskivartalolla, hyi. Ja eipähän niitä kasvoja tarvii katella, onhan siitä paljon muutaki kateltavaa ;)
T: N 25
Hyvävartaloisen. Naama on helpompi piilottaa..