Olen kaukosuhteessa naisen kanssa ja nainen on nyt muuttamassa miespuolisen kaverinsa kanssa
Olemme seurustelleet pari vuotta. Emme voi töidemme takia asua yhdessä, joten asumme erillään. Naisella on miespuolinen kaveri, jonka kanssa hän on nyt muuttamassa yhteen, koska heillä molemmilla on taloudellisesti tiukkaa joten yhden asunnon jakaminen ja vuokran puolittaminen auttavat heitä molempia.
Nainen ei kysynyt minulta ollenkaan, että onko asia minulle ok. Hän vain kertoi siitä. Ihmetellen kysyin, että mitä hän nyt oikein meinaa ja hän suuttui ja sanoi että jos kaverinsa olisi nainen, niin tuskinpa minä kyseenalaistin heidän yhteenmuuttoaan. Hänen mielestään sillä ei ole mitään väliä onko kämppäkaverinsa mies vai nainen.
Haluankin nyt teidän mielipiteenne, pidättekö tällaistahyväksyttävänä asiana?
Kommentit (8)
Vastaavaa on tapahtunut mies ,muutaa ystävän, vain ystävän kanssa joka nainen.Kauko suhteet lopulta ei elä.Toinen löytää uuden ja toinen on ihan turhaan roikunut uskolisena,odotaen toista ! Hyvä neuvo älkää ryhtykö kauko suhteet nuorina ihmisinä,se ei ole tulevaisuutta!Jompi kumpi tulee jätetyksi aina kaukosuhtessa lopulta.
Mun etänaisystävä on kämppis homomiehen kanssa enkä näe siinä mitään ongelmaa.
Minä asuin itseni ikäisen miespuolisen kämppiksen kanssa vaikka seurustelin etäsuhteessa. Minulla ei tullut edes mieleen kysyä poikakaverin mielipidettä, kun olin iloinen, että löysin asunnon ja pääsin töihin. Kämppis oli tosi kiva eikä miellä ollut mitään sutinaa. Pari kertaa huomasin, että poikakaveri oli mustasukkainen vaikka väitti, ettei ole.
Kyl siellä tullaan paneen ainakin joka toinen ilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan vaimomatskua tämä nainen.
Poikakaverihan voisi maksaa tyttiksen vuokran, niin hänen ei tarvitse rahan vuoksi muuttaa kämppiksen luo.
Eikö olisi millään löytynyt naispuolista kaveria jakamaan asuntokuluja? Vaikuttaa vahvasti tekosyyltä. Suosittelisin hankkiutumaan eroon tästä naisesta vielä hyvän sään aikana. Itselläni on nimittäin kokemusta hieman samanlaisesta kuviosta.
https://static.luolasto.org/file/mahti-bucket/5040/mentula.jpg_cropd.jpg