Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin leskeksi pari kk:tta sitten ja nyt kävi miesvieras...

Vierailija
17.08.2014 |

Suren edelleen kuollutta miestäni ja ikävä on kova. Lasten vuoksi ja ansiosta olen kuitenkin ulkoisesti asian kanssa pikkuhiljaa sinut.

Eilen kävi ohimennen kylässä kuulumisia kyselemässä mies jonka kanssa en juurikaan ole ollut tekemisissä aikoihin. Nuorena teininä seurustelin hänen kanssaan, mutta teiniseurustelut nyt tuppaavat loppumaan...

Lapseni olivat kotona ja jutustelu oli asiallista koko ajan kunnes toinen lapsista lähti käymään kaverillaan ja toinen meni hetken kuluttua ulos trampoliinille yms. Tällöin mies iski: "Koska olet nyt yksin etkä seksiä helpolla saa, niin jos joskus tekee mieli, niin ota yhteyttä ja voin tulla hoitelemaan sut." Tämä mies siis tahollaan naimisissa ja lapsiakin on...

Hämmästyin miehen tarjouksesta suunnattomasti ja ilmoitinkin etten ole vailla moisia palveluksia ja käskin hänen lähteä ja hän lähtikin samantien. Olen aivan ihmeissäni. Onko tällaisia tarjouksia tulossa nyt sitten lisää vai mitä tämä oli? Onko muilla naisilla ollut vastaavia tilanteita?

Sanomattakin selvää, että hänen tai kenenkään muunkaan palveluksia en nyt tarvitse enkä halua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton mies :(

Vierailija
2/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mies, en olisi enää tekemisissä moisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella törkeä ja tahditon tapaus! Luulisin, että tuollainen käytös on hyvin poikkeuksellista: leskeksi jääneet naiset tuskin joutuvat kärsimään tuollaisista ääliöistä keskimäärin yhtään sen useammin kuin muutkaan naiset (naimisissa olevat, eronneet).

Vierailija
4/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuan ihmistyyppi, joka esittää olevansa hyväkin ystävä ja toisaalta muka hyvänhyvyyttään tarjoaa palveluksiaan kuten sinunkin vieraasi teki. Toimit oikein, kun käskit hänen poistua. Moukka ei osannut edes sinun suruaikaasi kunnioittaa. Ja mistä hänellä muka on tieto, ettet saisi seuraa, jos ja kun sitä haluat, kunhan suru väistyy taaemmaksi. Vain sinä itse tiedät, milloin se hetki koittaa. Kyllä sinä huomaat, milloin aika on kypsä. Osanottoni menetyksesi johdosta.

Vierailija
5/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 36 -vuotiaana, ei lapsia. Omalla kohdallani noita tarjouksia ei ihan noin nopsaan tullut, odottivat sentään lähemmäs puoli vuotta miehen kuolemasta. Sitten alkoi tulla näitä kahden yksinäisen lämmittely -tarjouksia kyllä. Ehtipä joku olla ihan tositarkoituksellakin liikkeellä. Osa sanoi soraan ettei halunnut häiritä aikaisemmin kun on surua.

Itse olin valmis vasta vuoden suruajan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi