Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin määräaikaisessa työssä. Sain hätäisen perehdytyksen eikä ketään oikein kiinnostanut miten pärjään tai miten menee.

Vierailija
02.08.2021 |

Yksi työntekijä ainoastaan vähän kyseli. Osalta sain jopa kylmää kohtelua.
Yksikköön tulleen harjoittelijan kaikki haluaa tavata johtajia myöten ja toivottaa tervetulleeksi.
Näköjään kukaan ei varmaan edes huomaa milloin määräaikaisuuteni loppuu ja en yhtäkkiän ilmestykkään enää töihin.
Onko tällainen normaalia nykyisessä työelämässä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain itse perehdytin itseni... 

Vierailija
2/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko normaalia. Myönteistä jos tavallaan olettavat, että teet töitä. Vaikka olisivat yleisesti kalseita tyyppejä, olet siis onnistunut töissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On melko normaalia. Myönteistä jos tavallaan olettavat, että teet töitä. Vaikka olisivat yleisesti kalseita tyyppejä, olet siis onnistunut töissäsi.

En kyllä koe onnistuneeni :/ 

Vierailija
4/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta itsestä tuntuu, pärjäätkö ja osaatko tehdä sitä työtä? Uskon että kyllä sinut ainakin siinä vaiheessa huomataan kun kaikki alkaa menemään päin honkia. Ilmeisesti sinuun ollaan tyytyväisiä, koska kenelläkään ei ole huomauttamista.

Vierailija
5/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että hyvä kun sain edes hätäisen perehdytyksen, moni tässä firmassa saa vain sijaistettavan pöydälleen jättämät "selviytymisohjeet".

Vierailija
6/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla usein oletetaan että pärjäät, ellet apua pyydä.  Eri kuin koulussa jossa sinua ollaan seuraamassa ja auttamassa ikäänkuin itsestään. Voit pyytää joltain arvion työstäsi noin yleisestijos se lisäisi itseluottamustasi.

Vierailija
7/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeammin koulutetuille toi on ihan normi. Vaikka menisit harjoittelijan tittelillä, kaikki olettavat sinun osaavan asiat ennestään.

Vierailija
8/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ely-keskuksessa määräaikaisena, kuulostaa tutulta. Vaadi parempaa perehdytystä.

Vierailija
9/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä. Olin 3 kk määräaikaisessa, eikä pomo sanonut mitään viimeisenä päivänä. Mietin onkohan unohtanut, mutta eipä kyllä kiinnosta muutenkaan. Sais ainakin hyvät naurut jos soittelisi perään vaikka työsuhde päättynyt.

Vierailija
10/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, hätäinen perehdytys oli kuitenkin monen tunnin läpikäynti yhdessä perehdyttäjän kanssa, sekä erikseen annettu perehdytysmateriaali. Ehkä et vain pärjää siinä työssä ja parempi siirtyä muualle.

Vierailija
11/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä. Olin 3 kk määräaikaisessa, eikä pomo sanonut mitään viimeisenä päivänä. Mietin onkohan unohtanut, mutta eipä kyllä kiinnosta muutenkaan. Sais ainakin hyvät naurut jos soittelisi perään vaikka työsuhde päättynyt.

Mä olin 3kk määräaikaisessa ja sain lähtiäislahjaksi arvokkaan lahjakortin (enemmän kuin muutaman kympin) ja hyvän jatkon toivotukset kaikilta joita sinä päivänä näin. Ei joka paikassa ole noin kalseaa.

Vierailija
12/12 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, hätäinen perehdytys oli kuitenkin monen tunnin läpikäynti yhdessä perehdyttäjän kanssa, sekä erikseen annettu perehdytysmateriaali. Ehkä et vain pärjää siinä työssä ja parempi siirtyä muualle.

Ai olitko paikalla?