Seurustelen tosi pihin miehen kanssa
Mies siis laskuttaa esim bensat ja käyttökulut autostaan, kun olen kyydissä, maksun ruuasta ja asunnon kulumisesta, kun olen heillä yötä. 8tse en ole laskuttanut häntä, mutta olen esim tarjonnut aterioita vastikkeeksi autossa kyydistä olemiseksi, olen siis sanonut, etä minä tarjoan, kun annoit minulle kyydin. Siitäkin huolimatta mies pyytää rahaa bensasta ja käyttökuluista, ilmeisesti tuo ateria on korvaus vain kuskina olemisesta.
On nyt alkanut vtuttamaan tämä pihiys, joka tarkoittaa käytännössä siis sitä, että omista rahoistaan on tarkka, muttaei toisten, mm minun. En aio jatkaa miehen kanssa enää, mutta haluan näpäyttää häntä, ja pyytää takaisin häneltä kulukorvauksia : aamupat luonani, oleilu luonani, iltapalat, saunan käyttö.
Miten voisin nämä hinnoitella? Voinko pyytää aamiaisesta saman, kuin minkä hintainen on hotelliaamiainen miinus vaikka 30%. Olen tarjonnut aina 8han hyvän asmupalan: puurot, leivät, leikkeleet, kahvit tuoremehut. Ollaan käyty yhdessä kaupassa, mutta mies ei ole koskaan tarjoutunut maksamaan, kun olen 8stamut ruokaa meille viikonlopuksi, kun olemme olleet meillä. Mitä voin pyytää saunomisesta, pyykeistä( lakanat pyyhkeet yms).
Tämä ei ole trolli, vaan ihan oikeaa elämää.
P. S Älkää ikinä ottako pihi miestä!
Kommentit (16)
Meidän pappa on justiinsa tuollainen...
Voit joko laskea tarkkaan mitä esim aamupala ja iltapa on maksaneet. Ota saunamaksu, jonka perustelet sähköllä ja veden kumutuksella. Senkin voi laskea. Pyykit voi myös laskea.
Itse tekisin näin, koska jos mies on pihi, niin alkaa taatusti urputtamaan summista. Kun sinulla on hyvin perusteltu lasku, niin toisella ei ole mitään urputettavaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
No niin on tarkoituskin. Pitää vain ensin vähän näpäyttää. Ko. miestä vtuttaa eniten maailmassa rahanmeno.
8tse seurustelin tuommoisen pihin äijän kanssa vähän aikaa. Meni kyllä maku joo. Kaikkielämä oli laskemista ja jakamista, mutta kyllä juu, toisinpäin aina "unohti", eli jos minä, tai joku kaveri maksoi. Rahoista luopuminen oli suurinta tuskaa tälle miehelle.
Kyllä pimpsallakin hinta on laita laskuun
Vaikka termillä viihdykkeet ja sitten muistelet montako kertaa oli.....
Hinnoittelet omatuntosi mukaan, ei niitä hintoja tarvitse perustella. Ei hotellihuoneestakaan tiedä miks just tämä huone on tämän hintanen, paljonko menee lakanoiden pesuun, vessan pesuun jne.
Jos kysyy jotain perusteluja vaikka saunamaksulle niin sanot, et jouduit pesee sen joka kerta hänen jälkeensä, kaupan kalleimmalla pesuaineella tietty ;) ja se pesutyökin maksaa, harja kuluu, vettä kuluu jne rohkeesti vaan hinnat kattoon!
Hinnoittele kaikki palvelusi.Tämmöisiä kylmävassattuja kitupiikkejä on joskus päässyt läpi valmistusprosesseisa.Meillä majaili vävypoika kokelas viisi vuotta (sen aikaa ,että selvis ulosotto veloistaan)
sen jälkee katos kummasti ja koko tämän ajan ostatti tyttärelläni kaikki lahjat hänen sukujuhliinsa,ja niitä
riitti.Pokerina syytti vielä että,tytär aiheutti em.velkaantumisen,vaikka kun poika tuli uudehkolla volvo maas-
turilla pihaan niin kehoitin palauttamaan koska oli koeajossa.Mutta ei,meni vuosi ja oli pkko myydä ,takkiin
tuli melkein 15t euroo.Joillekin elvistely on tarpeen.
Eikö nämä pihit miehet tajua, että ei pantava, kun joutuu näitä säästöjuttuja koko ajan kuuntelemaan?
Vierailija kirjoitti:
8tse seurustelin tuommoisen pihin äijän kanssa vähän aikaa. Meni kyllä maku joo. Kaikkielämä oli laskemista ja jakamista, mutta kyllä juu, toisinpäin aina "unohti", eli jos minä, tai joku kaveri maksoi. Rahoista luopuminen oli suurinta tuskaa tälle miehelle.
Trolli vastasi itse itselleen, tehden saman harvinaisen näppäilyvirheen kuin aloituksessa. Nolo.
Kunnon lasku vaan miehelle läksiäisiksi! Ja pidä huoli, että maksaa kanssa!
Hinnasto seinälle ja lasku kouraan lähtiessä.
8tsehän en katselisi tuollaista sikaa sekuntiakaan. Onneksi 8itsellä ei ole ollut tuollaista miestä. 8tse sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ko. miestä vtuttaa eniten maailmassa rahanmeno.
jos näin on, niin laskuta äijää ihan huolella. Erittele kaikki kulut, joita sulle on aiheutunut. Saapahan maistaa omaa lääkettään. Yltiöpihiys on niin totaaliturn-off ettei mitään rajaa. Ja myös ihan oikea este parisuhteelle, koska yhdessä asumisesta ei vaan tule mitään tuollaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hinnasto seinälle ja lasku kouraan lähtiessä.
Tämä!! Seuraavan kerran kun tyyppi tulee vierailulle, niin ripusta keittiön seinälle taulu, jossa hinnasto: kahvi 2 euroa, kahvi maidolla 2,5 euroa, tee 1,5 euroa, tee maidolla 2 euroa, olut (pullo) 5 euroa, jne. Haluaisin nähdä jätkän ilmeen. Jos ei aivan urpo ole, niin luulisi tajuavan, mistä on kyse. :D
Jätä se sika!