Home via Laura blogi ja insta
https://www.instagram.com/homevialaura/
Kun kolkytplus elää viiskytplus tyylisenä, kovin on tylsä ja pliisu.
Elämä ylläteksellisyys ja hauskuus puuttuu kokonaan.
Mielipiteitä?
Kommentit (16)
Joo vaikuttaa nopealla vilkaisulla aika tylsältä tuo elämäntyyli. Ei mitään muita harrastuksia kuin kodin sisustaminen jne kotoilu ilmeisesti? Ei jatkoon. En muutenkaan ymmärrä, mitä inspiraatiota jengi saa näistä peruskotiäitisomeista? Pelkkiä sisustus- ja vauvakuvia ja se sisustus on AINA samasta muotista, pelkkää vaaleaa ja aina ne samat "statussymboli"merkit ja -kamat. Itse seuraan mieluummin jotain aktiivisten ja luonnossa tms seikkailevien ihmisten profiileja. Myös niin voi tehdä vaikka olisi lapsia, eikä jumahtaa kotiin.
Hän on tätimäinen ollut aina, en sano haukkuminen mielessä.
Jotkut ovat vanhana syntyneitä, ei siinä mitään pahaa ole, ei vaan tyylillisesti lifestyle nappaa!
Tää haaveilee elämisestä jossain Helsingin keskustan kämpässä kahvia kahvilassa siemaillen Chanel laukku olalla. Muutenkin tulee tuo mainostettu klassisuus jo ovista ja ikkunoista. Kodissaan ei ole mitään klassisuutta.
Tsekkasin linkin, blääh! Hankkis elämän!
Status sitä tätä ja tota joka postaus, todistelee kuinka clässy on vaikkei yllä lähellekkään tavoittelemaansa.
Lisäisi edes värejä elämäänsä niin olisi mielenkiintoinen
Mä tykkään Home via Laurasta. Hän ei markkinoi ylikulutusta ja puhuu muutenkin kohtuullistamisen ja rentouden puolesta. Hän on myös useasti puhunut siitä, että myös vaalea säyseä tyyli on omannäköinen tyyli. Ei siis tarvitse olla ehdoin tahdoin värikäs erikoisuuden tavoittelija, jos se ei tunnu omalta jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Home via Laurasta. Hän ei markkinoi ylikulutusta ja puhuu muutenkin kohtuullistamisen ja rentouden puolesta. Hän on myös useasti puhunut siitä, että myös vaalea säyseä tyyli on omannäköinen tyyli. Ei siis tarvitse olla ehdoin tahdoin värikäs erikoisuuden tavoittelija, jos se ei tunnu omalta jutulta.
Voi tykätä ja olla klassinen vaikka tykkääkin väreistä. Ei toinen pois sulje toista. Itse pidän väreistä mutta en ole erikoisuuden tavoittelija
Seurasin jonkin aikaa, mutta alkoi käydä tylsäksi. Sisustus ei ole makuuni (hajutonta ja väritöntä) ja muutoinkin jotenkin jymähtänyt. Mutta se on kiva, että ei mitään ylikulutusta hekumoi ja lapsille tehty kierrätyskirja oli myös positiivinen yllätys.
Kiva neutraali tyyli, ja todellakin taidokkaampi kuin 95 % kotiäideistä pystyy ikinä tuottamaan. Älä katso, jos ei nappaa?
Eikö ketään muuta häiritse se sama ilme joka ikisessä kuvassa? En seuraa, mutta kaveri tästä mainitsi niin piti ihan käydä itsekin katsomassa.
Mua ainakin tympii se ainainen ylimielisyys ja kaikkitietäväisyys mikä niistä postauksista ja ig:stä huokuu. Hänen malli ja tapa on kaikessa aina oikea hohhoijaa. En jaksa enää seurata, ei mua varten. Se värittömyys lapsiperheessä on niin kamalaa, kun ei uskalla muutakaan niin menee helpolla. Samalla millä 9/10. Ilme on myös aina sama irvistys, ilmeisesti hymy? Miksi pitää irvistää??
Olipa ällöt kuvat ja mikä virnistys koko ajan päällä.
Hymyile niin muutkin hymyilevät sinulle.
Selvästi on tutkittu sisustuslehtiä, mutta tuollainen kaksiulotteinen kiiltokuvamaailma ei nyt ole kovinkaan lämmin ja kodikas.
No jos haluaa olla mauton, hajuton ja mitään sanomaton niin onnistunut!