30+ naiset, miksi 18-25-vuotiaat eivät saisi olla täällä?
Varsinkin, jos on lapsi/lapsia. Sitä paitsi, täällä pyörii myös lapsettomia kolmekymppisiä. Pitäisikö heidätkin ajaa pois?
Kommentit (10)
Totta kai saavat. Miksi eivät saisi?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:29"]
Totta kai saavat. Miksi eivät saisi?
[/quote]
Komppi tälle.
Tietty... Itse eksyin tänne odotus aikana 21-vuotiaana. Nykyisin vain luen muiden juttuja, aloituksia en viitsi laittaa. Mamma35v
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:29"]Totta kai saavat. Miksi eivät saisi?
[/quote]
Sitä minäkin tulin kysymään?
Mun mielestä saa olla kaiken ikäisiä, mutta jotenkin nykyään haisee, että täällä jotain vitun idiootteja esittämässä "mä oon 18 vee ja vielä ihan teini hihhii" (lue: olen 35-70v mies ja runkkaan samalla)
Parikymppiset teinit painukoot Demiin.
Jos joku provo on sanonut, että eivät saisi olla, niin miksi ihmeessä oletat että useampi ihminen olisi sitä mieltä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:33"]Tietty... Itse eksyin tänne odotus aikana 21-vuotiaana. Nykyisin vain luen muiden juttuja, aloituksia en viitsi laittaa. Mamma35v
[/quote]
Onko tämä palsta ollut olemassa jo 14 vuotta? :O Itsehän aloitin tuolloin ekaluokan. T. 21 v. tuore äiti
Palsta on ollut jo 90-luvun lopulla, mutta en osaa sanoa milloin aloitti. Sain ekan lapsen 2002 ja minulla ollut nettiliittymä vuodesta -99 kotona
Kuka niin väittää?