Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki läski menee jenkkakahvoihin

Vierailija
15.08.2014 |

Kertyykö kenelläkään muulla rasvat jenkkakahvoihin? Inhottaa, kun tuntuu, että vaikka kuinka alipainoiseksi itsensä laihduttaa niin ne rasvat ei tuosta jenkoista lähde sitten millään (eikä tosin jaloistakaan, jonne minulla myös kertyy rasvat). Aivan järkyttävät rasvavarastot, ei mitkään pienet jotka liian tiukat farkut aiheuttaa vaan semmoiset oikein kunnon järkkyjenkat. Hemmetin vartalotyyppi! Tiedän paljonkin ylipainoisiakin ihmisiä, joilla on ihan tiukka iho jenkkojen kohdalla, ei ollenkaan sellaista jenkkaläskiä siinä :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Mulla jäi toisesta raskaudesta monta raskauskiloa, ja ällöttää katsoa peilistä tätä... Vihaan noita jenkkiksiäni.

Vierailija
2/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tullut kunnon jenkkakahvat. Laihdutin viime vuonna 8 kg normaalipainon sisällä ja kahvat vain pysyivät. Nuorempana ei ollut jenkkakahvoja, vaikka olisi ollut painoa enemmänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ollu niin, et leivän syönti vaikuttaa niihin

Vierailija
4/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jenkkakahvoihin - JA reisiin!

Vierailija
5/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa sellainen vartalotyyppi, että keskivartaloon kertyy ihan kaikki. Stressi pahentaa asiaa.

Vierailija
6/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en jaksanut helteillä käydä lenkillä, ja kaikki painonnousu menee suoraan jenkkakahvoihin. Ei ole edes päärynävartaloa vaan ärsyttävä rengas, joka vähän pienenee hirveällä työllä.

Vierailija
7/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama vika,aion mennä rasvaimuun.oon muuten ihan laiha ja paikallisesti ei voi laihduttaa

Vierailija
8/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista, olisiko minulla nuorempana ollut jenkkakahvoja, mutta silloin olin ainakin jo melko lihava. Sittemmin laihdutin ja ne jenkkakahvat tuli todella vahvasti esille. Vaikka muu iho laihdutuksen mukana kiinteytyi takaisin melko hyvin, niin jenkkakahvoihin se rasva jäi ja ne ovat myös melko löysät. Housujen pitää yltää todella korkealla, jotta ei painaisi jenkkakahvojen kohtaa, koska minulla on korkea lantio. Olen jopa miettinyt rasvaimua, koska vatsalihasliikkeet tai muu urheilu ei ole tähän ongelmakohtaan auttanut. Mutta leikkauskaan ei kiinnostaisi. Tietääkö kukaan mitään esteettistä toimenpidettä, jolla nuo saisi helposti pois?

Vierailija
9/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisitteko mieluummin mun vartalon? Mulla on hoikat jalat ja minimaalinen littana takapuoli. Lantio on kapea mutta #%$KABOOM! Mun maha on kuin olisin raskaana! Tai olisin kaljaa kittaava ukko. Maha alkaa jo heti rintojen alta piukeana.  Vartalon mittasuhteet ovat sellaiset, että vaatteiden osto on äärimmäisen vaikeaa. Joudun kai loppuikäni kulkemaan tunikoissa ja niissä parjatuissa legginsseissä.

Huom. Englanniksi jenkkakahvat ovat love handles. Paljon kivempi nimitys, vai mitä?

Vierailija
11/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen tutustumaan kirjaan Hormonidieetti! Hormonit vaikuttaa suuresti siihen, mihin rasva kertyy kehossa.. Kirjan mukaan esim. jenkkiksiin menevä rasva kertoo liian suuresta insuliinin määrästä. :)

Vierailija
12/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 kerkeisin ennen minua. Samaa asiaa!

12

Vierailija
13/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:39"]

Ap, suosittelen tutustumaan kirjaan Hormonidieetti! Hormonit vaikuttaa suuresti siihen, mihin rasva kertyy kehossa.. Kirjan mukaan esim. jenkkiksiin menevä rasva kertoo liian suuresta insuliinin määrästä. :)

[/quote]

Ja insuliiniahan erittyy aina kun elimistöön tupataan hiilihydraatteja. Eli kun syödään suositusten mukaan 2-3 tunnin välein välipalaa ja välivälipalaa ja jokavälin välipalaa, verensokeri on jatkuvasti koholla ja insuliinin vaikutuksesta hiilihydraatit varastoidaan rasvana keskikehoon.

Vierailija
14/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:29"]

Eikä se ollu niin, et leivän syönti vaikuttaa niihin

[/quote]

Entäs ku mää syön tosi harvoin leipää (gluteenitonta, olen keliaakikko) ja silti on jenkkikset? Kuinka tässä näin on käynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi