Mielipiteesi Blogiringistä?
Mitäs mieltä olet Bloginkiin kuuluvista blogeista? Portaalin laadusta, blogien laadusta ym. haluaisin kuulla mielipiteitä ja näkemyksiä. Mikä on siellä suosikkiblogisi vai onko sellaista?
Kommentit (5)
Mammablogeja, monen tasoisia. Välillä käyn katsomassa uteliaisuuttani, mutta en seuraa mitään niistä.
Sama mielikuva mulla, että sellainen ammattimaisuus puuttuu. Eikä suinkaan huono asia se.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:34"]
Siihen kuuluvat blogit ovat sellaisia kotikutoisia blogeja. Ja siis pidän blogeissa kotikutoisuudesta, en sellaisesta kliinisestä "ammattilais"-tyylistä.
Portaali sinällään on mielestäni turha, juuri sen kotikutoisuuden takia. Ts. Tulee vaikutelma amatööribloggaajista jotka haluavat väkisin kuulua portaaliin, sillä blogirinkiinhän haetaan itse, ei kutsuta.
[/quote]
Myös indiedaysiin ja varmasti muihinkin portaaleihin voi hakea itse.
Siihen kuuluvat blogit ovat sellaisia kotikutoisia blogeja. Ja siis pidän blogeissa kotikutoisuudesta, en sellaisesta kliinisestä "ammattilais"-tyylistä.
Portaali sinällään on mielestäni turha, juuri sen kotikutoisuuden takia. Ts. Tulee vaikutelma amatööribloggaajista jotka haluavat väkisin kuulua portaaliin, sillä blogirinkiinhän haetaan itse, ei kutsuta.