Onko kukaan kokeillut Eliittikumppania?
Kommentit (8)
Jäin miettimään, että millainen on eliittikumppani? Mietin nääs, että olenkohan saanut eliittikikulia?😂
Käykö ison firman iso pomo? Onko hänellä sellainen?
Vai rikkaalla asuntosijoittajalla?
Jos nuo on eliittiä, niin jeee!
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, että millainen on eliittikumppani? Mietin nääs, että olenkohan saanut eliittikikulia?😂
Käykö ison firman iso pomo? Onko hänellä sellainen?
Vai rikkaalla asuntosijoittajalla?Jos nuo on eliittiä, niin jeee!
Tämä oli hyvä!
Siel on paljo asiantuntiatehtävissä työskenteleviä naisia.
Mun sisko löysi sieltä miehen. Heitä yhdistää hyvä koulutus ja urheilullisuus. Ovat aika tavallisia ja vaatimattomia ihmisiä, mitä ei välttämättä ajattelisi sellaisesta joka luokittelee itsensä eliitiksi.
Jotenkin tuo kuulostaa luotaantyöntävältä. Epäilen, että muiden käsite siitä, millainen kumppani olisi "eliittiä" ei vastaa omaa käsitystäni kiinnostavasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo kuulostaa luotaantyöntävältä. Epäilen, että muiden käsite siitä, millainen kumppani olisi "eliittiä" ei vastaa omaa käsitystäni kiinnostavasta miehestä.
Ennakkoluulojaan ei ole tapana kirjoittaa ulos.
Mun kaveri löysi sieltä miehen.
Mitä nyt ajattelisit, minkä arvoinen elämänkumppani sulle on. Varmaan laitat yhteen asuun enemmän rahaa. Mä ja mun mies laitettiin rahaa yhteen toiseen palveluun, pidän sitäkin aika onnistuneena sijoituksena.
Ei käydä kumpikaan baareissa, ollaan päivät töissä, harrastukset aika yksilöharrastuksia. Ei se kumppani muualtakaan ollut löytymässä.