Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eroa on miesten ja naisten t-paidoilla??

Vierailija
01.08.2021 |

Aattelin voisko ostaa miesten t paitoja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät enemmän rahaa pukeutumiseen. Naisille  myytävät  T-paidat ovat hieman kalliimpia kuin miesten.  Muuta eroa ei ole.

Eikä koske vain pukeutumista. Kynsilalakan poistoaine maksaa n. 20 € litralta. Rautakaupasta saa (eri merkkistä, mutta kemiallisesti samaa ainetta)  7 € litra.

Vierailija
2/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten t-paidat on kunnollista puuvillaa, naisten t-paidat on läpinäkyvää lurua sekoitetta. Ostin viimeksi töihin t-paitoja Tokmannin miestenosastolta. Mistään naistenvaatekaupoista ei löytynyt t-paitoja, jotka ei olisi kuultaneet läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paremmissa paidoissa on otettu huomioon erilainen vartalon muoto, mutta jos haet telttamallia tai et ole erityisen muodokas, miesten paita käy oikein hyvin.

Vierailija
4/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rintojen kohdalla on naisten paidoissa ihan liikaa tilaa. Miesten paitoja taas en osta, koska niissä ei ole minulle riittävän pieniä kokoja.

Vierailija
5/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miesten t-paitoja itse. Mutta useinhan naisten paidat ovat muodoltaan erilaisia. On kavennettu vyötärö. Tai sitten ovat vaan lyhyitä ja leveitä hölttänöitä.

Vierailija
6/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole mitään eroa.

Vierailija
7/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten t-paidoissa on usein vähän muotoillumpi malli, matalampi kaula-aukko ja lyhyemmät hihat. Niissä otetaan usein huomioon, että useimmilla naisilla on rinnat ja lantio. Kangas on usein ohuehkoa. Miesten t-paidoissa malli on usein suorempi ja reilumpi, ja kaula-aukko melko tiukka ja korkea. Kangas on usein paksumpaa. Mitoitus on myös paljon reilumpaa.

Voit hyvin käyttää miesten t-paitoja, jos haluat.

Vierailija
8/8 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosi ostanut miesten T-paitoja ja huppareita koska ne todella tuntuvat laadukkaimmilta kuin naisten vastaavat ja usein maksavat myös vähemmän.

Ne ovat yleensä myös pitemmän mallisia. Muistan joitain vuosia sitten kun naisten huppareita ei löytynyt kuin ainoastaan vyötäröpituisina ja vartalonmyötäisinä. Silloin kokeilin miesten malleja ja totesin niiden olevan mukavia ja lämpimiä. T-paidoissa vähän sama juttu.

Minulla on myös muutama miesten pitkähihainen paita. Niissä olen huomannut että hartioiden leveys on leveämpi kuin naisten vastaavissa ja myös hihat ovat pidemmät. Miesten huppareiden hihat ovat myös hieman pidemmät mutta niissä se ei ole itseäni haitannut, päinvastoin, pysyy paremmin lämpimänä kylmällä ilmalla.