Olen täysin koukussa isoihin rintoihin, vaikka vaimollani on normaalit
Menen ihan sekaisin aina nähdessäni isorintaisen naisen. Jos isorintainen nainen esimerkiksi esiintyy edessäni, tuijotan kuin transsissa. Jos vaimoni menee vessaan, käyn vaihtamassa muutaman sanan isorintaisen kanssa - en iskeäkseni vaan ollakseni edes pari minuuttia jättirintojen lähellä.
Rakastan vaimoani enkä pettäisi häntä mutta fiksaatoni valtaviin rintoihin ei ole mennyt ohi vaikka olen jo yli kolmenkymmenen.
Olenko täysin mielisairas?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:26"]Mahtaa olla vaikea elämä.
[/quote]
On se hankalaa. Olen muutoin varsin fiksu ja kohtelias mies, hyvässä työssä ja hyvin koulutettu, sivistynyt tyyppi. Mutta aina isorintaisen naisen nähdessäni taannun hetkeksi aivottomaksi alkuihmiseksi, joka ei voi kuin tuijottaa kyrpä paisuen. Kun ravistelee itsensä irti siitä, tajuaa kuinka tyhmä taas oli.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:32"]Et tainnut olla rintaruokittu?
[/quote]
En ollut, voi hyvinkin liittyä siihen, mutta ei sen tiedostaminen asiaa muuksi muuta.
Öö jos vaimollasi on normaalit rinnat niin onko isot sitten epänormaalit?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:33"]Meillä kaikilla on demonimme.
[/quote]
Onko minun ihan hirvittävän paha?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:35"]Öö jos vaimollasi on normaalit rinnat niin onko isot sitten epänormaalit?
[/quote]
Normaaleilla ajattelin lähinnä keskikokoisia mutta valitsin sanani väärin, pahoittelut.
Tuon ongelman kanssa voi elää. Yritä suhtautua isorintaisiin kuitenkin ihmisinä, please.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:23"]
Menen ihan sekaisin aina nähdessäni isorintaisen naisen. Jos isorintainen nainen esimerkiksi esiintyy edessäni, tuijotan kuin transsissa. Jos vaimoni menee vessaan, käyn vaihtamassa muutaman sanan isorintaisen kanssa - en iskeäkseni vaan ollakseni edes pari minuuttia jättirintojen lähellä.
Rakastan vaimoani enkä pettäisi häntä mutta fiksaatoni valtaviin rintoihin ei ole mennyt ohi vaikka olen jo yli kolmenkymmenen.
[/quote]
Vastaan vain viimeiseen lauseeseen: et, olet vain mies. Tosin noilla kahdella asialla ei ole huomattavaa eroa.
Miksi sitten otit keskikokoisilla rinnoilla varustetun naisen? Ei ne isot rinnat Suomessa mikään niin kova harvinaisuus ole, ettetkö sellaista naista olisi voinut vaimoksesi löytää. Turha sitä enää on itkeä. Mutta älä huolehdi. Vaikka vaimollasi olisi isot rinnat, niin silti sinä vilkuilisit muidenkin naisten rintoja. Ruoho on aina vihreämpää naapurissa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:38"]Tuon ongelman kanssa voi elää. Yritä suhtautua isorintaisiin kuitenkin ihmisinä, please.
[/quote]
Totta kai, en minä ihmisiä esineellistä. Aina isorintaisen naisen kanssa jutellessani unohdan sen tissifetissini, osittain siksi vaihdankin mielelläni pari sanaa sellaisten naisten kassa, karistan sen fetissini. Sitä ennen vain jään hetkeksi jumiin sen näyn edessä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:23"]
[/quote] Kyllä aika omituiselta kuulostaa, jos maitorauhaset saa ihmisen transsiin ja sekaisin :)
Hah :D tiedän erään tuollaisen miehen. Se sekoaa aina minun rinnoistani, eikä osaa keskustella mitään järkevää. Vaikka siis muuten vaikuttaa aika fiksulta mieheltä. Harmi, että on tuollainen koska muuten voisin vaikka olla kiinnostunutkin siitä, jos se osaisi olla ihmisiksi edes joskus.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Vastaan vain viimeiseen lauseeseen: et, olet vain mies. Tosin noilla kahdella asialla ei ole huomattavaa eroa.
[/quote]
Arvelinkin niin. Mukavaa elokuuta silti!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]Miksi sitten otit keskikokoisilla rinnoilla varustetun naisen? Ei ne isot rinnat Suomessa mikään niin kova harvinaisuus ole, ettetkö sellaista naista olisi voinut vaimoksesi löytää. Turha sitä enää on itkeä. Mutta älä huolehdi. Vaikka vaimollasi olisi isot rinnat, niin silti sinä vilkuilisit muidenkin naisten rintoja. Ruoho on aina vihreämpää naapurissa.
[/quote]
En kai minä puolisoani sentään rintojen koon perusteella valinnut, hyvä ihminen.
Tässä on yksi syy, miksi olen onnellinen pienistä rinnoista. Miesten kanssa on helpompi työskennellä ja muutenkin tulla juttuun, kun he kuuntelevat sanottavani, eivätkä lamaantuneina kyrpä kovana tuijota rintojani ja mieti, miten pääsisi panemaan minua.
On mukavaa olla muutakin, kuin vain suunnattoman iso tissi, mitä halutaan päästä puristelemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:43"]Hah :D tiedän erään tuollaisen miehen. Se sekoaa aina minun rinnoistani, eikä osaa keskustella mitään järkevää. Vaikka siis muuten vaikuttaa aika fiksulta mieheltä. Harmi, että on tuollainen koska muuten voisin vaikka olla kiinnostunutkin siitä, jos se osaisi olla ihmisiksi edes joskus.
[/quote]
Pahinta on, että sitä tiedostaa kyllä taantuvansa horisevaksi typerykseksi mutta ei mahda sille mitään. Vaikka kuinka yrittää keskustella niin kuin mukava, fiksu ihminen, siinä tilanteessa vain hämmentyy liikaa. Viisi minuuttia myöhemmin keskustelee ihan normaalisti, mutta pari minuuttia sitä ennen on kuolaava idiootti.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:45"]Tässä on yksi syy, miksi olen onnellinen pienistä rinnoista. Miesten kanssa on helpompi työskennellä ja muutenkin tulla juttuun, kun he kuuntelevat sanottavani, eivätkä lamaantuneina kyrpä kovana tuijota rintojani ja mieti, miten pääsisi panemaan minua.
On mukavaa olla muutakin, kuin vain suunnattoman iso tissi, mitä halutaan päästä puristelemaan.
[/quote]
En minä koskaan ajattele, kuinka pääsisin panemaan isorintaisia naisia. Ei kyse ole siitä. Tulee vain sellainen autuas, pysähtynyt olo niiden äärellä, tunne on tietenkin seksuaalinen mutta ei varsinaisesti niin tietoinen, että koskaan ajattelisi mitään panemisia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]Miksi sitten otit keskikokoisilla rinnoilla varustetun naisen? Ei ne isot rinnat Suomessa mikään niin kova harvinaisuus ole, ettetkö sellaista naista olisi voinut vaimoksesi löytää. Turha sitä enää on itkeä. Mutta älä huolehdi. Vaikka vaimollasi olisi isot rinnat, niin silti sinä vilkuilisit muidenkin naisten rintoja. Ruoho on aina vihreämpää naapurissa.
[/quote]
En kai minä puolisoani sentään rintojen koon perusteella valinnut, hyvä ihminen.
[/quote]
No kyllä aika usein fetisseillä varustetut ihmiset yrittävät löytää semmoisen puolison, jonka kanssa kyseinen fetissi onnistuu. Esim. sitomisjutuista kiihottuvat yrittävät löytää ihmisen, joka niihin hommiin suostuu. Samaten isoista rinnoista kiihottuvat etsivät isorintaisen naisen. Harva sitä puolisoa pelkästään henkisten ominaisuuksien vuoksi ottaa. Kyllä se koko paketti täytyy kunnossa olla.
Mahtaa olla vaikea elämä.